فرمانده انتظامی مرند خبر داد
فرمانده انتظامی مرند از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سرقت از دکل ها و تجهیزات مخابراتی و کشف اموال مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 07 January 2019

کاظم دهقانی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از دکل ها و تجهیزات مخابراتی مربوط به ادارات دولتی در سطح شهرستان مرند با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و جهت بررسی بیشتر به یگان انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی و استعلام مشخص شد راننده خودرو کارمند اخراجی مخابرات بوده است و در بازرسی از خودرو تعداد 40 عدد کلید قفل، 22 عدد گیت دکل مخابراتی و اره آهن بر، قیچی و ابزار آلات دیگر کشف و توقیف شد.

دهقانی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهمان به سرقت بیش از 20 فقره از دکل ها و تجهیزات مخابراتی از شهرهای مختلف استان اعتراف و تعداد 32 عدد باطری دکل مخابراتی از محل سکونت آنها کشف و به فروش 150 عدد باطری مسروقه دیگر اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری افراد مالخر در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه 2میلیارد ریال بوده و 2نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار