دروازه‌بان تراکتورسازی با آرزوهای بزرگی به این تیم برگشته؛ او با قرارداد سفید می خواهد بازی های خوبش را تکرار کند و دوباره به تیم ملی برسد.
کد خبر: ۷۰۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 07 January 2019

خیلی کم پیش می آید بازیکنی از تراکتورسازی برود و بتواند دوباره پیراهن این تیم را برتن کند؛ اگر این اتفاق بیفتد هم قطعا او محبوبیت زیادی نزد پرشورها داشته که توانسته بار دیگر در این تیم بازی کند. محمدرضا اخباری یکی از این بازیکنان است که بعد از 1.5 سال دوری از تراکتور بار دیگر به این تیم برگشت و حالا خیالش راحت است که تا 4 سال آینده وظیفه حراست از دروازه سرخپوشان را برعهده خواهد داشت.


اخباری بعد از دوران طلایی که در تراکتور داشت، با پایان خدمت سربازی اش به واسطه قرارداد با سایپا مجبور شد به جمع شاگردان علی دایی بپیوندد اما بعد از مدتی با مسئولان و کادرفنی این باشگاه به اختلاف خورد و از میادین دور شد. این دروازه بان سابق تیم ملی به خاطر مسائل پیش آمده نیم فصل اول لیگ هجدهم را به تیمی نرفت و حالا به تراکتور برگشته تا دوران طلایی خود با پیراهن این تیم را تکرار کند. او که در گذشته لقب «قارتال» به معنی عقاب را از هواداران تراکتور برگشته، می گوید که آماده پرواز است و می خواهد دوباره از پیراهن تراکتور به تیم ملی فوتبال برسد.
گفت و گوی خبرنگار "ورزش سه" با محمدرضا اخباری را در ادامه می خوانید:

 پیشنهاد تراکتور را بدون لحظه ای فکر پذیرفتم


خیلی خوشحالم که به تراکتورسازی برگشتم؛ من دو سال فوق العاده را کنار هواداران خوب تراکتور و مردم تبریز داشتم. دوران حضورم در این تیم بهترین دوران زندگی فوتبالی ام بود و هرگز آن خاطرات خوب را فراموش نمی کنم. به همین خاطر وقتی پیشنهاد تراکتورسازی به دستم رسید، درنگ نکردم و حتی لحظه ای فکر هم نکردم. بدون هیچ مساله دیگری این پیشنهاد را پذیرفتم و بسیار خوشحالم که دوباره در خدمت مردم تبریز هستم.

 قرارداد سفید کمترین کاری بود که می توانستم برای پرشورها انجام دهم

من برای بازگشت به تراکتورسازی نه دنبال پول هستم و نه چیز دیگری. فقط همین که کنار پرشورها باشم، برایم کافی است. هواداران تراکتور آنقدر به گردن من حق دارند که امضای قرارداد سفید کمترین کاری است که می توانستم برایشان انجام دهم. از حمایت هایی که انجام دادند تا برگردم، تشکر می کنم و فقط امیدوارم با بازی های خوب جواب محبت شان را بدهم.

صدای «قارتال» گفتن پرشورها هنوز داخل گوشم است

وقتی به گذشته برمی گردم، حس خیلی خوبی به من دست می دهد. صدای «قارتال» گفتن پرشورها هنوز داخل گوشم می پیچد و برای اینکه این نوع تشویق ها را در استادیوم دوباره بشنوم لحظه شماری می کنم. امیدوارم با بازی های خوبی که انجام می دهم بار دیگر مورد لطف هواداران تراکتور قرار بگیرم.

سال گذشته هم دوست داشتم در تراکتور بمانم


من سال گذشته هم می خواستم در تراکتور بمانم. وقتی سربازی ام تمام شد، همه کار کردم تا بتوانم کنار پرشورها باشم اما متاسفانه باشگاه سایپا این اجازه را نداد و بیشتر از یکسال از دوران فوتبالم هدر رفت. با این حال نمی خواهم به گذشته برگردم و بمب انرژی هستم تا دوباره از تراکتور به هرچه داشتم، برسم.

  امیدوارم جواب اعتماد زنوزی را بدهم

از آقای زنوزی بسیار متشکرم. مالک باشگاه انسان باشخصیت و وارسته ای است. او در بازگشتم به تراکتورسازی نقش خیلی زیادی داشت و واقعا ممنونم که مرا به آرزویم که همان بازگشت به تراکتور بود، رساند. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان، آقای الیاسی و سایر دست اندرکاران و مربیان باشگاه را بدهم.

 با پیراهن تراکتور دوباره ملی پوش می شوم


یادم نمی رود که از تراکتورسازی به تیم ملی رسیدم. با اینکه جام جهانی و جام ملت های آسیا را به خاطر مسائلی که همه می دانند از دست دادم اما به گذشته فکر نمی کنم. نگاهم روبه جلو است و با انگیزه زیاد هرچه در توان دارم می گذارم تا دوباره به پیراهن تیم ملی برسم. می دانم که هواداران میلیونی تراکتورسازی نیز در این مسیر پشتم هستند و یاری ام می کنند تا دوران خوبم را تکرار کنم.

همه با هم می خواهیم تراکتور قهرمان لیگ شود

امسال تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر همه چیز دارد. بسیار خوشحالم که قرار است کنار کاپیتان های تیم ملی بازی کنم. ما همچنین بازیکنان خارجی فوق العاده ای داریم و باید همه دست به دست یکدیگر بدهیم تا با اتحاد برای قهرمانی تلاش کنیم و اگر خدا بخواهد آرزوی دیرین هواداران تراکتور را برآورده کنیم. ما می دانیم که پرشورها انتظار کسب جام دارند و شک نکنید به هیچ مساله دیگری جز قهرمانی فکر نمی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار