توسعه استفاده از حمل و نقل پاک با پویش سه شنبه های بدون خودرو
شهردار تبریز با حضور در پویش سه شنبه های بدون خودرو از تمامی شهروندان درخواست کرد برای گسترش مولفه های زیست محیطی و ساخت شهری عاری از آلودگی تلاش کنند.
کد خبر: ۷۰۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 08 January 2019
به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر با حضور در کنار سمن زیست محیطی رکاب زنان سبز با تاکید بر نقش شهروندان در کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: با حرکت های نمادین مانند حضور در کنار دوچرخه سواران، قصد داریم به شهروندان یادآوری کنیم که می توان در سطح شهر از حمل و نقل پاک استفاده کرد .

شهین باهر افزود: این حرکت های نمادین در طولانی مدت باعث می شود مردم به موضوع محیط زیست و آلودگی هوا اهمیت داده و فراموش نکنند که می توان از دوچرخه برای تردد در سطح شهر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این پویش نباید تنها مختص سه شنبه ها باشد، گفت: در روزهای زمستان که مسائلی مثل وارونگی هوا و افزایش آلودگی در هوای شهر محسوس می شود، بهتر است از حمل و نقل عمومی و پاک استفاده کنیم.

شهردار تبریز ضمن دعوت از سایر شهروندان برای استفاده از دوچرخه جهت رفتن تا محل کار، تصریح کرد: بحث فرهنگ سازی در چنین مواردی بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل ما نیز جهت کمک به ارتقای این فرهنگ روزهای سه شنبه با دوچرخه به محل کار می رویم.

گفتنی است، شهردار تبریز صبح امروز سه شنبه همراه با جمعی از اعضای سمن زیست محیطی رکابزنان سبز تبریز مسیر خیابان آزادی تبریز تا میدان ساعت را رکاب زدند. شرکت کنندگان در این پوشش با حضور در عمارت شهرداری تبریز از شهردار و اعضای شورای شهر خواستند تا برای امینی دوچرخه سوران در سطح خیابان های شهر برنامه ریزی کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بجای این قرتی بازی ها بره به آسفالت خیاباون ها برسه
تورو خدا چاپ کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار