محمد تقوی:
مربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: از مذاکره باشگاه تراکتورسازی با گاس هیدینگ بی‌اطلاع هستم و تنها به من گفته شد یک سرمربی جدید برای تراکتورسازی می‌آوریم.
کد خبر: ۷۰۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 11 January 2019

 محمد تقوی در گفت‌و‌گو با بخش خبر ورزشی شبکه 3 اظهار داشت: بعضی وقت‌ها اتفاقاتی پیش می‌آید که ماندن سخت می‌شود و من 9 هفته مسوولیت فنی تیم تراکتورسازی را برعهده داشتم و از مالک باشگاه و مسوولان تیم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و فرصت دادند که من سرمربی تیم باشم و نهایت تلاشم را کردم که تماشاگران پرشور و خونگرم تیم تراکتورسازی را از نتایج تیم راضی نمایم.

وی گفت: بعداز 9 هفته احساس کردم که باشگاه در معذوریت اخلاقی قرار گرفته است و دست باشگاه را باز گذاشتم‌ که برای مربی جدید راحت تصمیم بگیرند و با صحبتی هم که دیشب داشتم به این نتیجه رسیدم که باشگاه به دنبال سرمربی جدید است.

تقوی در مورد اینکه گزینه تراکتورسازی گاس هیدینگ است، گفت: اسمی به من گفته نشد و من وقتی خواستم که تکلیف من مشخص شود و نمی‌شود همیشه به صورت موقت کار کرد و بازیکنان باید بدانند که با چه کسی کار خواهند کرد، به من اطلاع دادند که قرار است یک سرمربی جدید بیاید و من هم به این نتیجه رسیدم شرایطی فراهم کنم که باشگاه با خیال راحت تصمیم گرفته و با هر مربی که می‌خواهند توافق رسند.

وی در مورد اینکه مالک باشگاه در ایران نبوده و برای مذاکره با گاس هدینگ در خارج از کشور است، گفت: من می‌دونم ولی آقای زنوزی تا دیشب در ایران نبودند و من دیشب استعفای خود را به باشگاه دادم و من از امروز خبری از باشگاه تراکتورسازی ندارم.

مربی سابق تیم تراکتورسازی گفت: من تا دیشب با باشگاه تراکتورسازی قرارداد داشتم و از لحاظ اخلاقی درست نبود با هیچ باشگاهی صحبت کنم، اما از دیشب که استعفا دادم این حق را به خود می دهم که هر تیمی از لحاظ حرفه‌ای به دنبال مربی است با من مذاکره کند و تا این لحظه هیچ تیمی با من صحبت نکرده است و فکر کنم در چند روز آینده ایران را ترک کنم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: اگر پیشنهادی در ایران داشته باشم می‌مانم، در غیر این‌صورت برای دیدن خانواده ایران را ترک می‌کنم.

وی در مورد دستیارانش در تیم تراکتورسازی گفت: من در باشگاه تراکتورسازی دستیار نداشتم و همکار داشتم که آنها همچنین در باشگاه تراکتورسازی فعالیت خود را ادامه می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار