اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای در تبریز برگزار شد؛
اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تجلیل از خبرنگاران در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 11 January 2019

اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تبریز برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم خطاب به اصحاب رسانه اظهار داشت: تلاش کنید امید را بین آحاد مردم ایجاد کنید، کاری کنید مردم برای آینده خود امیدوار باشند

وی با تاکید به اینکه رسانه‌ها نقش بسیار ارزشمندی در ایجاد نشاط در جامعه دارند، تصریح کرد: فضای مجازی از جمله این ظرفیت‌ها است به طوریکه باید در این فضا دقت‌‌های لازم را کرد و با هدف مقابله فرهنگی با شبهات فکری با دشمن مبارزه کرد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای خالی شدن نیروهای انقلاب فراهم کرد اما دشمن به مراتب ورودش به این فضا بیشتر شد.

امام جمعه تبریز به فرامین رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد قیام مردم قم اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که از طریق فضای مجازی می‌توان در مقابل دشمن، فعالیت‌های بسیار مهمی را انجام داد.

وی با تاکید به اینکه اهل قلم به جای تخریب،  مطالبه‌گری کنند، افزود: اصحاب رسانه باید سووالات خود را با متانت و احترام پرسیده و مطالبه‌گری کنند اجازه فراهم شدن زمینه برای سواستفاده دشمن را ندهند و فقط امید و امیدواری در جامعه ایجاد کنند.

وی افزود: باید در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشیم و شاید بهترین کار در این روزها تا زمان رسیدن قیام مردم تبریز در ‌۲۹ بهمن تبیین دستاوردهای انقلاب است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار