مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی بافق موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره در رشته تخصصی مدیریت نگهداری دارایی‌ها در کشور شد.
کد خبر: ۷۰۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 16 January 2019

 علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در دومین همایش جایزه ملی ضمن تبریک این موفقیت از درایت و تلاش معاونین، مدیران و کارکنان شرکت قدر دانی کرد.

رحیمی گفت: در این همایش افراد برجسته و صاحب نام در زمینه‌های مدیریت صلاحیت ها، اقتصاد مهندسی، ضرورت‌های فنی و اقتصادی تدوین نقشه راه مدیریت نگهداری دارایی‌ها سخنرانی و بحث و تبادل نظر کردند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با اشاره به جایگاه والای نگهداری دارایی‌ها افزود: بهبود مداوم، بازیابی ثروت و ارزش‌های نهفته، افزایش تولید کیفی و قابل رقابت، ارتقا بهره وری و کاهش هزینه‌های مستقیم تولید، افزایش قابلیت اطمینان و بهینه سازی مصرف انرژی از اهداف حضور در دومین همایش جایزه ملی تعالی نگهداری است.

رحیمی با بیان اینکه امروز شرکت به شدت درگیر مباحثی همچون کاهش هزینه ها، بهبود مستمر، افزایش کیفیت و کمیت محصول است، خاطرنشان کرد: در این راستا اندیشیدن به بحث نگهداری به عنوان یک امر استراتژیک جهت رسیدن به اهداف فوق بسیار حیاتی و اجتناب ناپذیر است.

وی با اظهار امیدواری که واحد‌های شرکت با در نظر گرفتن گزارش حاصله از این ارزیابی، بتوانند نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت نمایند، تصریح کرد: از آنجایی که تعالی هنری است که می‌بایست با هم آن را خلق کنیم، پس لازم است تمامی واحد‌های شرکت برنامه ریزی لازم در این راستا بعمل آورند.

شایان ذکر است سال گذشته، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق موفق به کسب تقدیر نامه تک ستاره شد.

گفتنی است: انجمن نگهداری و تعمیرات ایران به عنوان مرکز علمی و غیرانتفاعی در زمینه نگهداری در کشور، تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می‌نماید.

دومین همایش جایزه ملی تعالی نگهداری ایران در مرکز همایش‌های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت تهران با حضور ده‌ها شرکت صنعتی و معدنی برگزار شد.

در این همایش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره در رسته تخصصی مدیریت نگهداری دارایی‌ها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار