امام جمعه لارستان:حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث ناامیدی دشمن خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 18 January 2019

 حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به اینکه رمز بقا و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی را حضور پررنگ مردم در عرصه های مختلف برشمرد و اظهار داشت: جنگ تحمیلی، کشتارهای سیاسی، توطئه های دشمنان و غیره با حضور مردم خنثی شد و انتظار می رود با همدلی بتوان آخرین پیچ غلبه بر جنگ اقتصادی را پشت سرگذاشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای تحقق آرمان ها و ارزش ها، کمک به مسئولان در عرصه های گوناگون، مقابله با جنگ روانی دشمن، شرکت بابصیرت در انتخابات ها، تلاش برای پویایی اقتصادی، توجه به پرورش نیروهای ارزشی در مساجد، تلاش برای پرکردن خلاءهای فرهنگی، حمایت عملی از نظام اسلامی و غیره می تواند نماد حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی برشمرد، افزود: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث ناامیدی دشمن خواهد شد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر بازخوانی وقایع دوران پیش از انقلاب برای جوانان و نوجوانان در جهت اگاهی سازی و برملاکردن شایعات دشمنان، تصریح کرد: نیروهای انقلابی و به ویژه معلمان می توانند نقش موثری برای بیان واقعیات و پیشرفت های کشور و منطقه لارستان برعهده دارند.

وی با انتقاد از برخی افراد به اصطلاح روشنفکر مبنی بر اینکه اگر سپاه موشک آزمایش نمی کرد آمریکا از برجام خارج نمی شد، گفت: اینگونه افراد ماهیت نظام اسلامی را درک نکرده اند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه دشمن با زیاده خواهی به دنبال تسلط بر ایران اسلامی است، عنوان کرد: آنها گام به گام در حال دیکته کردن خواسته های گوناگون مانند عدم حمایت از حزب الله، امضاء کردن سند ۲۰۳۰، حمایت نکردن از عراق، یمن، سوریه و غیره هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالمان است، خاطر نشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ایران تا جایی که بتواند از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کند.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه به دلیل موقعیت استراتژیک و راهبردی ایران در دنیا برای امریکایی ها لقمه ای چرب و نرم است، تصریح کرد: کمتر سرزمینی همچون ایران در دنیا دارای ثروت های مادی و توانایی های گوناگون از قبیل نفت، گاز، معدنی، اورانیوم و غیره است.

وی با اشاره به عصبانیت استکبار جهانی از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی، یادآور شد: در بحث نظامی ایران موفق شده است با اتکاء به جوانان داخلی موشک های بسیار پیشرفته تولید کند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کشور ایران دارای رتبه ۱۶ علمی در جهان است، افزود: پیشرفت ایران در زمینه پزشکی، هسته ای، نانو، ناباروی و غیره بسیار چشمگیر است.

امام جمعه لارستان ترس غرب از حق خواهی ملت ایران را یکی از دلائل دشمنی دانست و بیان کرد: خروج اموال کلان توسط محمدرضا شاه، خروج هواپیما، تسلیحات، کشتی و غیره از ایران در زمان پهلوی، بلوکه کردن مقدار زیادی از پول های ایران توسط امریکا و غیره باید توسط دشمنان برگشت داده شود.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران ۲ سوم اتحادیه اروپا مساحت جغرافیایی دارد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت های داخلی خود می تواند به رشد و توسعه شگرف برسد که این مهم نیازمند تلاش و همت مردم و مسئولان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار