کرار جاسم و اکبر ایمانی همچنان اصرار به جدایی از تیم صنعت نفت آبادان دارند.
کد خبر: ۷۰۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 20 January 2019

اگرچه نفت آبادان در حال مذاکره با گزینه‌های بسیاری از جمله گادوین منشا، سجاد مشکل‌پور و میلاد سرلک برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور است ولی هنوز موفق به جذب نفر جدیدی نشده است، ضمن این‌که دو بازیکن خوب تیم، اکبر ایمانی و کرار جاسم نیز همچنان قصد جدایی از این باشگاه را دارند.

اکبر ایمانی پیش از پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر از جدایی خود از باشگاه نفت آبادان خبر داده بود و اگرچه باشگاه به جدایی او مخالفت نشان داد ولی او همچنان قصد جدایی دارد و اخیرا نیز طی یک مصاحبه عنوان کرده است که "من اهل جنجال و حاشیه نیستم و دوست دارم بدون مشکل و دلخوری از صنعت‌نفت جدا شوم. واقعا زندگی‌ام در حال نابودی است و از مسوولان صنعت‌نفت خواهش می‌کنم رضایت‌نامه‌ام را بدهند." این صحبت‌های ایمانی حاکی از این است که اگرچه او در تمرینات حاضر می‌شود ولی دیگر دلش با نفت آبادان نیست و تنها به جدایی از نفت فکر می‌کند.

همچنین کرار جاسم دیگر بازیکن نفت آبادان است که قصد جدایی از این باشگاه را دارد. او که برای تعطیلات نیم‌فصل به کشور خود عراق سفر کرده بود، اقدام به عقد قرارداد با تیم الشرطه کرد. هر چند که گفته ‌شد امضای قرارداد کرار با این باشگاه عراقی برای فصل آینده است ولی اکنون خود کرار حرف دیگری را می‌زند و چند روزی است که از باشگاه درخواست فسخ قرارداد را داشته تا بتواند برای تیم الشرطه بازی کند.

کرار جاسم حتی در بازی دوستانه روز گذشته نفت آبادان برابر سایپا تیم خود را همراهی نکرد زیرا این بازیکن نیز همچون ایمانی اصرار به جدایی دارد. باشگاه نفت آبادان هم برای صدور رضایت‌نامه کرار جاسم، شروطی را تعیین کرده‌ است و گفته می‌شود امروز فردا تکلیف این بازیکن عراقی مشخص می‌شود.

در نهایت باید دید که باشگاه نفت آبادان با جدایی کرار جاسم و اکبر ایمانی که دیگر تمایل به همکاری ندارند، موافقت می‌کند یا این دو بازیکن به اجبار در نفت خواهند ماند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار