رئیس ستاد اجرایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی گفت: سخنران اصلی مراسم 22 بهمن در تبریز، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷ 06 February 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده امشب در نشست ستاد اجرایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان و کلان‌شهر تبریز از ساعت 10 صبح روز دوشنبه از محلات، مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز و مراسم اصلی ساعت 11 در میدان نماز این شهر آغاز می‌شود.

وی افزود: سخنران اصلی مراسم 22 بهمن در تبریز امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی، خواهد بود.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی در این نشست با تاکید بر اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر امسال، گفت: به دلیل شرایط خاص منطقه و وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور، امسال دشمنان و بدخواهان نظام برنامه‌های مختلفی برای تحت تاثیر قرار دادن راهپیمایی 22 بهمن تدارک دیده‌اند تا به نوعی مانع از حضور گسترده مردم در این اجتماع عظیم شوند.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده افزود: بدون تردید با توجه به حساسیت راهپیمایی امسال 22 بهمن و بصیرت و آگاهی مردم و شناخت آنها از دشمنان نظام و انقلاب، این بار نیز توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌های استکبار جهانی برای کم‌رنگ‌سازی حضور مردم با شکستی دیگر مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حالی که جبهه استکبار اعم از آمریکا و اروپا با اعمال تحریم‌های شدید اقتصادی سعی بر ایجاد فشارهای مضاعف به جمهوری اسلامی دارند، برگزاری باشکوه و پرشور راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخی محکم به یاوه‌سرایی‌ها و تهدیدهای دشمنان خواهد بود.

تقی‌زاده با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی با استکبار قرار دارد، یادآور شد: مقاومت، اتحاد و همبستگی ملی و تبعیت از مقام رهبری تمام این تهدیدها و فشارهای ظالمانه را خنثی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی باشکوه و با عظمت امسال 22 بهمن نشانه‌ای آشکار از جذابیت انقلاب اسلامی برای مردم ایران و جهان است، گفت: این حضور پرشمار نشان خواهد داد که پس از 40 سال مردم ایران با همان روحیه، مقاومت، شجاعت و پیروی از ولایت فقیه اوایل انقلاب و دوران مبارزات ضد سلطنتی برای پیشرفت و توسعه کشور در آمادگی کامل به سر می‌برند.

تقی‌زاده، هدف اصلی دشمنان را بدبین کردن آحاد مردم به انقلاب و نظام بیان و اضافه کرد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار