فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی توانسته با مدیریت در صحنه از بروز بحران جلوگیری کند، گفت: با مدیریت هوشمندانه و عملکرد مقتدرانه مأموران ناجا منجر به این شد که بسیاری از این حوادث خنثی شود.
کد خبر: ۷۱۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 06 February 2019

به گزارش تابناک تبریز از خبری پلیس ، سردار "حسین اشتری" در دیدار با نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره سعی دارد در مأموریت های خود اقتدار همراه با مهربانی را که مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، عملیاتی کند و حافظ جان، مال و ناموس مردم باشد.

وی از نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت نام برد و گفت: بر این مبنا وظیفه داریم به نحو احسن و طبق منویات فرمانده معظم کل قوا عمل کنیم و این موضوع همواره یکی از اولویت های ما به شمار می آید.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی توانسته با مدیریت در صحنه از بروز بحران جلوگیری کند، خاطر نشان کرد: در دیدار اخیر با معظم له، ایشان نیروی انتظامی را ویترین نظام اسلامی عنوان کردند، همواره درصدد هستیم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران که مدنظر ایشان است، برسیم.

سردار اشتری به حوادث پیش آمده از دی ماه سال گذشته تاکنون اشاره و خاطره نشان کرد: با مدیریت هوشمندانه و عملکرد مقتدرانه مأموران ناجا منجر به این شد که بسیاری از این حوادث خنثی شود.

وی با اشاره به تقویت مرزها، تصریح کرد: خوشبختانه آمادگی کامل مرزبانان و اقدامات مناسب آنان موجب شد تا امروز امنیت کامل بر مرزهای کشور حاکم باشد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز هوشیاری و همت نیروهای مسلح که نماد اقتدار کشور به شمار می آیند، توطئه های دشمنان خنثی شد و آنها در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره در پاسداری از امنیت مرزهای کشور شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب کرده که این امر نشانگر پای کار بودن ناجا در حفاظت و حراست از آرمان های نظام و انقلاب است.

سردار اشتری در پایان از تلاش مسئولان استان آذربایجان شرقی در برخورد با جرایم و پیشگیری از آن تشکر و خاطر نشان کرد: این استان با توجه به وسعت و گستردگی، از امنیت مطلوبی برخوردار است و امیدواریم این امنیت روز به روز افزایش یابد.*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار