جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی پیش در آیین گرامیداشت عملیات والفجر هشت در بیمارستان شهید محلاتی تبریز، گفت: جنگ با آمریکا و غرب با ایمان ممکن است، اگر در درون محکم، مومن و با اراده باشیم، ما پیروزیم. اگر بدانیم دشمن چقدر فرسوده شده، بسیار شاداب‌تر در میدان حضور می‌یابیم. دشمنان ما پوسیده‌اند و نانوانی در عمل دشمن موج می‌زند. مشکلات کوچک‌تر از مردم ایران هستند و این مشکلات ان‌شاءالله حل خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 07 February 2019

به گزارش تابناک تبریز،جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی پیش در آیین گرامیداشت عملیات والفجر هشت در بیمارستان شهید محلاتی تبریز، گفت: جنگ با آمریکا و غرب با ایمان ممکن است، اگر در درون محکم، مومن و با اراده باشیم، ما پیروزیم. اگر بدانیم دشمن چقدر فرسوده شده، بسیار شاداب‌تر در میدان حضور می‌یابیم. دشمنان ما پوسیده‌اند و نانوانی در عمل دشمن موج می‌زند. مشکلات کوچک‌تر از مردم ایران هستند و این مشکلات ان‌شاءالله حل خواهد شد.

سردار حسین سلامی با تاکید بر افول قدرت آمریکا، عنوان کرد: غرب در حال غروب و رو به موت است. آن را رو به قبله خوابانده‎اند اما دست دست برنمی‌دارند. ما اگر جهان اسلام را از دست آنها ازاد کنیم، همانند کوه‎های یخ خود به خود ذوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما قبلاً هم در عرصه‌های مختلف درگیر بودیم و شرایطی بسیار سخت‌تر از امروز را پشت سر گذاشه‌ایم. ما در جنگ نمی‌توانستیم نفت صادر کنیم و در آن مقطع شرایط سخت‌تر بود. ما در زمان جنگ ضعیف‌تر از الان بودیم و با دست‌های خالی جنگیدیم.


رهبری حلقه اتصال بین نعمات کشور، اسلام و مردم است

سردار سلامی با بیان اینکه به برکت انقلاب همه ارزش‌ها در اختیار ما است، گفت: این نعمات در دست به خاطر این است که ما صاحب یک رهبر حقیقی هستیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین ارمغان الهی در جامعه بود که توانست، آزادی از اسارت طاغوت و قدرت عمل دهد.

سردار سلامی اذعان داشت: امام راحل توانست درجه آزادی ملت را کامل کند و این آزادی و استقلال در دوران رهبر معظم انقلاب کامل‌تر شد.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید براینکه به برکت انقلاب، اتفاق بزرگی در جهان افتاده بود، تصریح کرد: نباید دستاوردهای انقلاب، ره‌یافته و ره‌توشه‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف را محدود کنیم چراکه جوهره عظیم این دستاورد استقلال در اندیشه و به حاکمیت رسیدن اسلام و بیرون راندن قدرت‌های استعمارگر و به عزت رسیدن این ملت و آزاد شدن آنها است که فلسفه بعثت انبیای الهی می‌باشد.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: نظام ما با همه مشکلاتی که بخش مهمی از آن به تحریم ریط ندارد، پابرجا مانده است. در این شرایط هم اگر مدیریت جهادی جایگزین مدیریت ناقص قرار گیرد و سوءمدیریت رفع شود، هیچ مشکلی در مملکت وجود ندارد.

غرب رو به موت است

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد بزرگترین افتخارات ما را  به سند بدبینی تبدیل کند و جوانان ایرانی نیز به هیچ یک از عناصر شکوه تمدن افتخار نکنند و همچنان نگاه به غربی که در حال زوال و غروب است، داشته باشند.

این مقام نظامی کشور تاکید کرد: غرب رو به موت  است ولی همچنان دست بر نمی‌دارد و اگر ما بتوانیم جهان اسلام را از دست آنها آزاد کنیم قطعاً به خودی خود مانند کوه یخ ذوب خواهد شد که البته آنها نیز می‌بینند که مشعل‌های گرما بخش پیکره جهان اسلام را گرم کرده‌اند.

وی متذکر شد: در حال حاضر دشمن، قلب این جهان را که رهبری است را نشانه گرفته به طوریکه ما در همه زمان درگیر بوده و شرایط سخت‌تر از امروز را پشت سر گذاشته‌ایم که شاید آن زمان را الان فراموش کرده باشیم.

سلامی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس حتی نمی‌توانستیم نفت صادر کنیم و اگر صادر هم می‌کردیم قیمت آن نمی‌ارزید و متاسفانه در اقتصاد جنگی، ۱۰۰ درصد به نفت متکی بودیم ولی با اقتدار ایستاده و کشور را پیروزمندانه نگه داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ قدرت از نظر کمی و کیفی از الان ضعیف‌تر بودیم و در صنعت، علم و فناوری چیزی نداشتیم و با دست خالی با دشمنی تا دندان مجهز جنگیدیم.

فلسفه سیاسی آمریکا کاملاً شکست خورده است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز ما صاحب قدرت در همه جنبه‌ها هستیم و اتفاقات این دشمن است که امروز هزینه می‌کند ولی جز به زوال به هیچ قدرتی نمی‌رسد و این مربوط به فلسفه سیاسی آمریکا که کاملاً شکست خورده است.

وی با بیان اینکه ماهیت سیاست آمریکا این است که همه جهان را فقیر کند تا آمریکا رشد کند، گفت: رئیس جمهور آمریکا مدام از اینکه دوباره آمریکا را بزرگ می‌کنیم حرف می‌زند و این دو پیام دارد یکی اینکه آمریکا کوچک شده است و دیگری اینکه ثروت کشورهای دیگر را به بهانه رشد آمریکا به غارت خواهند برد که این فلسفه دشمن است و قدرت‌ساز نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار