استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه های مختلف گفت: خودباوری و خوداتکایی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در ایران است.
کد خبر: ۷۱۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 13 February 2019

 محمدرضا پورمحمدی در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بخش کشاورزی اذربایجان شرقی، گفت: آذربایجان شرقی در بخش کشاورزی و دیگر عرصه ها پیشرفت زیادی نسبت به ۴۰ سال قبل داشته است.

وی سپس با اشاره به اینکه باید تکنولوژی های روز دنیا را در بخش کشاورزی استفاده کنیم، ادامه داد: به کارگیری تکنولوژی در بخش کشاورزی ضروری است و سیاست دولت واگذاری امور اقتصادی به بخش خصوصی بوده و قطعا دولت، یار بخش خصوصی است.

پورمحمدی سپس با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری باید اجرا و عملی شود، ابراز داشت: پایه و اساس اقتصاد مقاومتی اقتصاد دانش بنیان است و نیاز است توجه ویژه ای به مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه باید کارهای تحقیقاتی را به منظور رقابت با کالاهای خارجی توسعه دهیم، افزود: بخش کشاورزی استان توانمندی ها و پتانسیل های بالایی دارد و باید از این توانمندی ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی داشته ایم و دستاوردهای انقلاب پرشمار است، گفت: خودکفایی یکی از همین دستاوردها بوده است.

همزمان با دهه فجر ۷۵ طرح زیربنایی و تولیدی در بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با هزینه 129 میلیارد و 215 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :