در حالی که کمتر دو ساعت به آغاز دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران باقی مانده، بیش از ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند.
کد خبر: ۷۱۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 15 February 2019

 

*تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان استقلال است.

* ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز در شرایطی که بیش از یک ساعت تا شروع بازی باقی مانده تکمیل شد. بنا بر اعلام مسئولان ورزشگاه دیگر امکان حضور هوادارن وجود ندارد.

* ترافیک بسیار شدیدی در بیرون از ورزشگاه و اتوبان‌های منتهی به محل برگزاری بازی وجود دارد.

* هواداران تراکتورسازی برای لحظاتی علیه تیم پرسپولیس شعار دادند. تراکتوری‌ها در فاصله دو ساعت مانده به آغاز دیدار تیمشان با استقلال تیم خود را به شدت تشویق کردند.

* تعدادی از هواداران تراکتورسازی که برای تماشای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال به ورزشگاه آمده‌اند، پرچمی به دست دارند که روی آن نام قزوین نوشته شده است. با باز شدن آن، تشویق‌ها شدت گرفت. هوادارانی که از شهرستان‌های مختلف به تبریز آمده‌اند در سکوهای مختلف ورزشگاه پرچمی به دست دارند که نام شهرشان روی آن نوشته شده است.

 

* آهنگ‌هایی به زبان بومی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پخش می‌شود که استقبال هواداران را به همراه داشت.

* کمتر از 50 هوادار استقلال نیز در ورزشگاه حضور دارند. قسمتی از طبقه دوم بالای جایگاه به هواداران تیم مهمان اختصاص داده شده است.

* بازار سیاه بلیت‌فروشی مقابل گیت‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه یادگار امام (ره) شکل گرفته است و قیمت‌های متفاوتی برای بلیت‌های این دیدار اعلام می‌شود.

* تعدادی از هواداران معلول تراکتورسازی نیز برای تماشای دیدار تیم‌شان مقابل استقلال خود را به ورزشگاه رسانده‌اند.

* هواداران تیم میزبان، کیسه‌ای آبی‌رنگ را به آسمان پرتاب و برای استقلالی‌ها کُری خواندند. این کیسه روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) و بین هواداران دست به دست می‌شود. تراکتوری‌ها شعارهایی هم علیه استقلال سر دادند.

* هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) موج مکزیکی به راه انداخته و با نزدیک شدن به آغاز بازی، تیم‌شان را با شدت بیشتری تشویق می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار