با حضور استاندار؛
۱۷۴ طرح فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان ‌شرقی صبح امروز با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و معاون توسعه و فناوری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 16 February 2019

 این طرح ها شامل ۱۱۸ فرستنده تلویزیونی و اف‌ام، ۲۶ طرح تاسیسات و ساختمان، ۲۳ طرح ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای، ۴ طرح پشتیبانی فنی و سه طرح فناوری اطلاعات است.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع حدود ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۲۳۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات رسانه ملی و ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح‌ها با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم 22 بهمن، از تلاش‌های صداوسیمای استان به خاطر زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی و انعکاس شایسته این حضور باشکوه قدردانی کرد.

محمدرضا پورمحمدی افزود: طبق فرموده امام، صداوسیما رسانه ملی است که نقش بزرگی را در دفاع از کیان و آرمان‌های کشور داشته و دارد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت پوشش رسانه‌ای در استان‌های مرزی، گفت: امروزه تهاجم و تلاقی فرهنگی، مبحث بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود چرا که دیگر خبری از جنگ فیزیکی نیست، بلکه دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی می خواهند با استفاده از توان و ظرفیت رسانه ها، انسجام اجتماعی، نهاد خانواده و اخلاقیات جامعه را تحت تاثیر قرار دهند که لازم است در چنین شرایطی با قوای کامل با این هجمه، مقابله کرد.

در حاشیه این مراسم همچنین تفاهم‌نامه تأمین واحد سیار تلویزیونی جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان ‌شرقی به امضای استاندار آذربایجان شرقی و معاون توسعه و فناوری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار