نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بروز رسانی تجهیزات و امکانات فنی شبکه استانی سهند مطالبه مردمی است که اهتمام جدی مسئولان را می طلبد.
کد خبر: ۷۱۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 16 February 2019

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بروز رسانی تجهیزات و امکانات فنی شبکه استانی سهند برای پوشش مناسب مسابقات ورزشی و تولید برنامه مخاطب پسند در این شبکه مطالبه مردمی است که اهتمام جدی مسئولان را می طلبد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین افتتاح ۱۷۴ طرح صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به مطالبه به حق ورزشکاران و ورزش دوستان استان در انعکاس مطلوب رویدادهای ورزشی منطقه گفت: هر چند علت برخی نقص ها در نحوه پوشش و انعکاس رویدادهای ورزشی استان، بروز نبودن تجهیزات، کمبودها و امکانات فنی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام شده است، اما انتظار می رود این کمبودها با توجه و یاری و همراهی ویژه مسئولان استان، رفع شود.

امام جمعه تبریز ضمن تشکر ویژه از نیروهای فنی صدا و سیما که همواره در پشت صحنه انجام وظیفه می کنند، افزود: همه عوامل صدا و سیما، دست به دست هم داده و با پخش برنامه های مختلف به ویژه برنامه های برون مرزی در جمهوری آذربایجان، نقش مهمی در منطقه ایفا می کنند، از این رو باید از این گونه برنامه ها حمایت شود تا کیفیت آنها، روز به روز ارتقا یابد.

وی همچنین گفت: در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان که با صدها شبکه و هزاران سایت های اینترنتی علیه ایران تبلیغ می کنند، باید برنامه های فرهنگی ملی و بومی تقویت شود و با اغنای مخاطبان، به رجوع آنها برای تماشای برنامه های شبکه های خارجی، نیاز نباشد./*
امکانات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :