کد خبر: ۷۱۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 22 February 2019

 

فیلترینگ معنایش بهشت بردن مردم نیست/مشکلات جامعه به دلیل اعتماد به غرب است
تابناک / امام جمعه آستانه اشرفیه با بیان اینکه فیلترینگ معنایش بهشت بردن مردم نیست گفت: هرگاه در جامعه مشکلی ایجاد شد دلیلش اعتماد به غرب و بی‌توجهی عده‌ای از مسئولین به ارزش‌های دینی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه تربیت یک‌ رکن اساسی در آموزش پرورش است تصریح کرد: مدرسه دومین مکانی است که یک فرد در آن رفته و شخصیت خود را شکل می‌دهد لذا با توجه به اهمیت این موضوع از مسؤولین می‌خواهم‌ به بحث تربیت و پرورش توجه بسیار جدی کنند زیرا این افراد آینده‌سازان کشور هستند.

وی با تأکید بر توجه مسئولین به بیانیه گام دوم‌ مقام معظم رهبری بیان کرد: گام دوم چراغ راه برای چهل سال آینده انقلاب است به همین دلیل از همه مسؤولین می‌خواهم که با توجه به این برنامه از تمام ظرفیت‌های نظام استفاده کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه یکی از نقاط قوت انقلاب را جوانان آن عنوان کرد و‌ گفت: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر توجه مسؤولین به استفاده از جوانان شده که این نشان‌دهنده ظرفیت بالای مردم و جوانان است که اگر به آن توجه شود مشکلات حل خواهد شد.

طیبی با بیان اینکه فیلترینگ معنایش بهشت بردن مردم نیست اظهار کرد: متأسفانه یک تفکر در جامعه ایجادشده و آن بهشت بردن مردم به‌زور است در حالی فیلترینگ معنایش دور کردن افرادی است که ‌می‌خواهند مردم را به انحراف بکشاند.

وی با اشاره به بی‌توجهی مسؤولین به ارزش‌های اسلامی گفت: هرگاه در جامعه مشکلی ایجاد شد دلیلش اعتماد به غرب و بی‌توجهی عده‌ای از مسؤولین به ارزش‌های دینی است که نتیجه‌اش مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه کشوری اگر اقتصادش قوی باشد غیرقابل نفوذ است تصریح کرد: استکبار می‌داند که اگر می‌خواهد بر ایران نفوذ و به اهداف شوم خود برسد باید اقتصاد کشور را نابود کند چون می‌داند اگر کشوری اقتصادش دارای قدرت بالایی باشد غیرقابل نفوذ است.

طیبی با تأکید بر بی‌توجهی مسؤولین به مشکلات صنعت خودروسازی بیان کرد: مسؤولین باید تلاش کنند که مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف ازجمله صنعت خودروسازی حل شود ولی نه‌تنها این مشکلات را حل نمی‌کنند بلکه با سکوت خود مردم دچار یک بی‌اعتمادی کرده‌اند که امیدوارم این روند تغییر کند.

وی با اعلام آمادگی سپاه برای ورود به صنعت خودروسازی گفت: وقتی در کشور دارای ظرفیت بسیار بالایی از جوانان و سپاه پاسداران داریم باید مسؤولین به آن، توجه و از این ظرفیت استفاده کنند تا بلکه مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف حل شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به کشور چین بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید نگاه سیاست خارجی کشور به کشورهای همسایه و شرقی باشد نه غربی زیرا اروپا همواره غیرقابل اطمینان بودن خود را نشان داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار