با حکم استاندار؛
استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، بهروز مهدوی را به سمت سرپرستی فرمانداری تبریز منصوب کرد.
کد خبر: ۷۲۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 06 March 2019

در حکم ابلاغی دکتر محمدرضا پورمحمدی خطاب به مهدوی آمده است: با توجه به توانایی و شایستگی‌ها به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست فرمانداری تبریز» منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از تجارب ارزشمندتان و همکاری و همفکری همکاران آن مجموعه در پیشبرد وظایف محوله موفق و موید باشید.

بهروز مهدوی متولد سال 1346 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و از جمله مسئولیت‌های اجرایی وی می‌توان به فرمانداری شهرستان‌های چاراویماق و هشترود، معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، سرپرست فرمانداری زنجان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی (دو دوره) اشاره کرد.

وی همچنین مجری ارشد طرح‌های پژوهشی استانداری آذربایجان شرقی و مدرس دفتر آموزش و پژوهش در استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان بوده است.

 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد حسینیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
پیام تشکر و قدردانی مردم تبریز از استاندار آذربایجان شرقی
بدینوسیله از استاندار دانشمند و فرهیخته استان به جهت انتصاب شایسته جناب آقای بهروز مهدوی به سمت فرماندار تبریز تقدیر و تشکر می نماییم. از آنجایی که جناب آقای مهدوی مدیر خدوم، پاکدست و دارای گنجینه ای از تجارب ارزشمند در وزارت کشور می باشد، مردم تبریز مدت هاست که منتظر اقداماتی از این قبیل هستند. این اقدام عالمانه استاندار محترم مایه مسرت و دلگرمی قاطبه مردم در شهرستان تبریز گردیده است. بر خود فرض می دانیم که مراتب تقدیر و تشکر خود را از این انتصاب مبارک و شایسته سالارانه، به مقام عالی دولت در استان آذربایجان شرقی اعلام نماییم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار