استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید نظارت بر بازار به شدت تقویت شود، گفت:‌ مردم وقتی برخورد با گران فروشی و احتکار را می‌بینند، امیدوار می‌شوند و می‌توان با تقویت نظارت‌ها، قیمت‌ها را کنترل کرد.
کد خبر: ۷۲۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 06 March 2019

 به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی همه نهادها باید با همدلی و هماهنگی در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند اظهار داشت: اقلام مورد نیاز مردم به وفور در کشور و استان، حتی بیش از سال گذشته وجود دارد، اما در توزیع مشکلاتی ایجاد شده ‌که باید رفع شود و بر توزیع کالاها نظارت مستقیم صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول مدیران استان، تامین مایحتاج مردم در شب عید است، افزود: میوه شب عید در انبارها به حد کافی ذخیره شده و به زودی پس از اعلام ستاد کشوری تنظیم بازار، با برپایی غرفه‌های توزیع در استان، میوه‌ها با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تامین شکر مورد نیاز استان گفت: از 20 هزار تن شکری که برای استان درنظر گرفته شده است، باید 5 هزار تن به سهمیه خانوار اختصاص یابد، ضمن اینکه باید برای اطمینان از تامین شکر مورد نیاز صنایع غذایی استان، میزان سهمیه استان را تا 30 هزار تن افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت در بازار به شدت تقویت شود، ابراز داشت: مردم وقتی برخورد با گران فروشی و احتکار را می‌بینند، امیدوار می‌شوند و می‌توان با تقویت نظارت‌ها، قیمت‌ها را کنترل کنیم.

پورمحمدی با انتقاد از برخی مدیرانی که از دفتر خود خارج نمی‌شوند و در میدان حضور ندارند، گفت: اولویت اصلی کشور، حل مشکلات مردم و به ویژه تامین مایحتاج مردم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: سیب و پرتقال شب عید مردم استان تامین شده و توزیع آن به زودی شروع می شود.

حسین نجاتی اظهار داشت: 52 هزار حلقه لاستیک، 20 هزار تن شکر، 978 تن برنج، 105 تن گوشت منجمد در اختیار بازار مصرف استان قرار گرفته است.

وی افزود: 100 تن گوشت گرم نیز به زودی توزیع و آرد مورد نیاز 351 نانوایی حایز شرایط استان نیز تامین می شود.

نجاتی اعلام کرد: امسال تاکنون 939 تن شکر در آذربایجان شرقی توزیع شده و در صورت کمبود هر نوع اقلام دیگر در بازار این استان قابلیت تامین و توزیع آن وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار