نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی :
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما در محضر مقام معظم رهبری وعده دادیم که آذربایجان در تحقق بخشیدن به این مرحله از انقلاب پیشگام باشد گفت: مقام معظم رهبری بر پیشتازی آذربایجان در رابطه با تحقق بیانیه دوم انقلاب تاکید داشتند.
کد خبر: ۷۲۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 07 March 2019

به گزارش تابناک تبریز از رسانه ها؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهید مهدی باکری و شهدای بدر و خیبر که با حضور پرشور مردم، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مدیران برگزار شد با اشاره به اینکه نباید هیچ‌ وقت یاد شهدا را فراموش کنیم اظهار داشت: 10 هزار شهید آذربایجان شرقی و در راس آن شهید باکری که فرماندهی ایثارگر، شجاع، مخلص و عاشق امام و انقلاب اسلامی بود را نباید از یادها فراموش کنیم.

وی افزود: هیچ‌گاه نباید نام شهدا را از یاد برد چراکه ۱۰ هزار شهید که در راس آنها مهدی باکری قرار دارد از جمله افرادی خالص، ولایی، انقلابی و در خط امامی بودند که سعی داشتند زندگی خود را براساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: شهید باکری به دقت سخنان امام (ره) را یادداشت می‌کرد ضمن آنکه این شهید همیشه زندگی ساده داشت وامروز باید الگوی همگان به خصوص مسولان شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی زندگی ساده و بی‌ریای شهید باکری را الگوی همگان دانست و گفت: مقام معظم رهبری در مورد شهید باکری فرمودند که «روح سرشار از ایمان و چهره خاضع و خاشع و کلمات نورانی او را هرگز فراموش نمی‌کنم.»

امام جمعه تبریز تاکید کرد: دفاع مقدس بهانه‌ای شد تا جوانان از جمله شهید باکری استعدادهای درخشان خود را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه شهید باکری در آغاز جنگ یک جوان تازه فارغ‌التحصیل شده بود، تصریح کرد: شهید باکری در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس کارهایی کرد که در حد و اندازه یک فرمانده بزرگ است.

آل‌هاشم ادامه داد: شهید باکری با استعداد باورنکردنی و فردی دلسوز بود،امروز یاد ایشان را گرامی داشته و به شهدای اسفندماه درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه در اسفندماه عملیات زیادی در دفاع مقدس انجام گرفته است، گفت: این ماه فرصتی برای یادآوری جوانانی است که خالصانه جان در طَبَقِ اخلاص گذاشتند.

امام جمعه تبریز گفت: امروز شب میلاد امام باقر(ع) است که ایشان بنیانگذار نهضت علمی و تولید علمی در مکتب تشیع بودند که مکتب ایشان الگوی عمل نسل جوان امروز برای تحقق بخشیدن گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد، در کنار خط و مشی شهدا خواهد بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تاسی به راه و منش امام باقر(ع) در تحقق بخشیدن این گام بزرگ انقلاب، قدم های بزرگی برداریم چراکه مردم آذربایجان در دیدار ۲۹ بهمن ماه خود با رهبر معظم انقلاب قول داده‌اند تا در تحقق بخشیدن این گام، پیشقدم باشند و حتی تاکید معظم‌له بر پیشتازی آذربایجان بود.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: در ارتباط با تحقق گام دوم، قدم‌های خوبی با همکاری اتاق‌های فکر نیروی مسلح، دانشگاه و مردم باید برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :