عصر امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری تبریز اسماعیل فتحیان به عنوان مدیرکل حراست شهرداری تبریز منصوب شد.
کد خبر: ۷۲۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 10 March 2019

ایرج شهین‌باهر در این جلسه مبارزه با فساد را یکی از اصول اساسی دوران مدیریتی خود خواند و گفت: کارهای سیستمی و خوبی در راستای مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت بیش‌تر در شهرداری تبریز آغاز شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: باید در شهرداری تبریز برای افراد پاکدست و کاری فضا وحاشیه امن و آرامش برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر ایجاد و فراهم شود تا بتوانند با تمام توان ۳۰۰ نوع خدمت را به نحو احسن به شهروندان ارائه کنند.
شهردار تبریز بر ارجحیت پیشگیری در ماموریت‌های حراست شهرداری تاکید کرد و گفت: پیشگیری قبل از وقوع تخلفات، به مراتب کم‌ هزینه‌تر از پیگیری و برخورد است.
سید عبداللهی، مدیرکل حراست آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار کرد: دشمن در پی ایجاد شکاف بین مسئولان و مردم است و ما باید در این برهه برای افزایش رضاتمندی مردم گام‌های محکم‌تری برداریم.
وی تصریح کرد: لازمه داشتن حراستی فعال، پویا و تاثیرگذار اشرافیت بر مجموعه و تدبیر در انجام ماموریت‌های محوله است.

 اسماعیل فتحیان، مدیرکل جدید حراست شهرداری تبریز هم با تاکید بر ضرورت پیروی از قوانین و انجام کار سیستمی، گفت: وظیفه اصلی من صیانت و حمایت از تمام کارکنان شهرداری تبریز است.
وی رویکرد خود را تعامل، همراهی، حمایت و پشتیبانی تمام بخش های مجموعه بزرگ شهرداری تبریز خواند و بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی بیش‌تر و بهتر به مشکلات مردم تاکید کرد.
در این جلسه از زحمات و خدمات یوسف سلامی، مدیرکل سابق حراست شهرداری تبریز تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار