جزئیات بودجه جاری شهرداری تبریز در سال آینده به تصویب رسید.
کد خبر: ۷۲۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 10 March 2019
پیش از این کلیات بودجه ۲۶۶۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال ۱۳۹۸ در جلسه فوق العاده هفته گذشته به تصویب رسیده بود. لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز دو هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان بود که با بررسی کارشناسان کمیسیون برنامه و بودجه، این رقم به دو هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان کاهش یافته است. 
 
«ایرج شهین باهر» -  شهردار تبریز در جلسه امروز (یکشنبه 19 اسفندماه) شورای شهر گفت: موضوع استفاده از آفت کش‌های نباتی و ارگانیک، کشت نماتودها باید در مرکز پژوهش‌های شهرداری و شورا بررسی شود.
 
وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای هوشمندسازی شهرداری تبریز آماده است، اظهار کرد: شهروندان نیز باید توانایی خدمات‌گیری از این موضوع را داشته باشند .
 
شهین‌باهر ادامه داد: شهرداری منطقه ۹ در سال 98، به عنوان پایلوت برای انجام خدمات هوشمند شهری انتخاب شده است، ولی باید توجه داشته باشیم که انجام برخی خدمات شهرداری بستگی به نظر چند سازمان دیگر دارد که متاسفانه برخی از این سازمان‌ها همکاری لازم را ندارند . 
 
وی در خصوص مجوز خرید اتوبوس که از سوی شورای شهر به شهرداری در سال ٩٧ داده شده است، گفت: هنوز دولت مجوزهای لازم را صادر نکرده است و تا زمانی که دولت مجوز خرید اتوبوس از تولید کنندگان داخلی را صادر نکرده، امکان خرید وجود نخواهد داشت .
 
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دو شرکت تولید کننده اتوبوس سه سال است که تعهدات خود را در قبال شهرداری انجام ندادند . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :