معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در نشست بررسی ایجاد شهرک تخصصی خودرو در تبریز گفت: این شهرک با سرمایه گذاری بخش خصوصی و به منظور یکپارچه کردن فعالیت ها و خدمات بخش خودرو برای اولین بار در کشور، ایجاد می شود که شامل تمامی خدمات مربوط به خودرو از جمله تعمیر، نمایشگاه، فروشگاه، معاینه فنی، پارک ترافیک و حتی پیست خودرویی خواهد بود.
کد خبر: ۷۲۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 10 March 2019

 به گزارش تابناک تبریز، جواد رحمتی با اشاره به فعالیت غیراستاندار تعدادی از نمایشگاه های خودرو در داخل شهر تبریز عنوان کرد: با احداث شهرک خودرویی در تبریز، تعداد مشاغل مزاحم این حوزه در داخل شهر نیز به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت و تمامی خدمات لازم، در بخش های مختلف شهرک خودرویی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به تجربه موفق برخی کشورهای همسایه در این زمینه ابراز کرد: با بهره برداری از این شهرک، میزان ترافیک و آلایندگی هوا کاهش و شهرک فوق محل تخصصی برای خدمات خودرو وهمچنین محلی برای گذران اوقات فراقت وتفریح درحوزه تکنولژی وتجهیزات وابزارآلات خودرو خواهدبود.

ایجاد اشتغال مطمئن مستقیم و غیرمستقیم، رونق گردشگری در منطقه و تامین فضای لازم برای شهروندان برای گذران اوقات فراغت از دیگر مزایای ایجاد این شهرک است که رحمتی به آن ها اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تبریز از قطب های خودروسازی کشور است، گفت: ایجاد این شهرک در تقویت جایگاه استان در این زمینه موثر خواهد بود.

در این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران ذیربط برگزار شد، مقرر شد مجوز لازم برای آغاز بکار این شهرک از اداره کل راه و شهرسازی توسط بخش خصوصی، اخذ شده و سایر دستگاه های اجرایی نیز مکلف به همکاری و حمایت از این مجموعه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار