رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش 20 درصدی تولیدات دامی در بخش کشاورزی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 11 March 2019
اکبر فتحی در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی که با محوریت تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای منتخب استان با رویکرد مشارکتی و کارفرمائی سازمان جهادکشاورزی و اجرای دانشگاه تبریز، افزود: رونق و توسعه در زیربخش‌های کشاورزی از جمله در عرصه های گلخانه و دام و طیور در شش ماهه گذشته در سال 97 بیشتر از سایر بخش‌ها است. وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه ها و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری، دانش بنیان بودن بخش کشاورزی است، گفت: نگرش سنتی به کشاورزی دیگر جایگاهی نداشته و توجیه اقتصادی ندارد ، در بخش کشاورزی با توجه به محدودیت منابع، بایستی از دانش روز و تجربیات کشاورزان پیشرو استفاده کنیم تا به افزایش راندمان تولید در واحد سطح دست یابیم. 
  
فتحی با بیان اینکه تولیدات دامی در بخش کشاورزی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است خاطرنشان کرد: سیاست گذاری های نادرست در شبکه توزیع ، موجب افزایش قیمت  تولیدات کشاورزی در بازار شده است. 
  
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در بخش پایانی سخنان خود تصریح نمود: واردات بی حد و حساب محصولات کشاورزی توسط اشخاص سودجو و منفعت طلب ، باعث شکستن کمر تولیدکنندگان بخش کشاورزی می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار