کارگران بلبرینگ‌سازی تبریز باز تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
کد خبر: ۷۲۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 12 March 2019

به گزارش تابناک تبریز به نقل از فارس، ظاهرا مشکلات کارخانه بلبرینگ سازی تبریز تمامی ندارد، همین ۱۰ روز پیش بود که تعدادی از کارگران این کارخانه، در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و مزایای خود، مقابل ساختمان استانداری دست به تجمع اعتراضی زدند.

پس از این تجمع بود که مسوولان از پرداخت بخشی از معوقات این کارگران خبر دادند.

علیار راستگو، فرماندار سابق تبریز در این خصوص به خبرنگار فارس گفته بود، با توجه به پیگیری‌های کمیسیون کارگری استان و فرمانداری تبریز برای حل مشکل کارگران، پس از طی مراحلی معادل سه ماه از حقوق کارگران پرداخت شد.

حال چند روز از تجمع هفته پیش، ظهر امروز نیز بار دیگر تعدادی از کارگران بلبرینگ سازی تبریز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و مزایای خود، مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.

در همین حال یکی از کارگران بلبرینگ سازی درباره تجمع مجددشان به خبرنگار فارس می گوید: ۸ ماه است که حقوق نگرفته‌ایم، هفته پیش پس از تجمع و قول مساعد مسوولان، فقط ۲ ماه از حقوق معوقه‌مان پرداخت شد.

او ادامه می دهد: ۶ ماه از حقوقمان همچنان پرداخت نشده است، امروز هم برای احقاق حقوق و مزایای معوقه تجمع کردیم.

تجمع کنندگان در دست های خود پلاکاردهایی داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: سهم ما کارگران شرکت بلبرینگ سازی تبریز ۶ ماه بی‌پولی است، به دادمان برسید.

کارخانه بلبرینگ سازی تبریز، تنها تولید کننده انحصاری انواع بلبرینگ و رولر در کشور است که پس از واگذاری سهام آن از سوی شرکت سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن به بخش خصوصی همچنان با مشکلاتی مواجه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :