در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان به ریاست استاندار؛
آخرین وضعیت تولید، تأمین و توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در بازار در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.
کد خبر: ۷۲۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 13 March 2019

محمدرضا پورمحمدی در این نشست بر ایجاد شبکه و سیستم جامع توزیع در سطح ملی و استانی تأکید کرد و گفت: تحریم‌ها فرصتی برای شبکه‌سازی در زمینه توزیع کالاهای اساسی است.

وی با اشاره به توزیع برخی از اقلام اساسی با قیمت پائین در بازار، گفت: بخش عمده این اقلام بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود و باید نظارت جدی صورت گیرد تا حاشیه‌ها مانع از توزیع مناسب آنها نشود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: توزیع اقلام اساسی در هفته‌های اخیر، تاثیر ملموسی بر وضعیت بازار نداشته و این نشان می‌دهد که در کیفیت توزیع نیز باید دقت شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از جو روانی است، افزود: تأمین کالاهای اساسی در اولویت نخست است و در مورد قیمت کالاها نیز باید از روش‌هایی که موجب افزایش قیمت و ملتهب شدن بازار می‌شود خودداری شود.

پورمحمدی اضافه کرد: اگر نهاده‌ها و مواد اولیه تولید قیمت مشخص داشته باشد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت کالاهای نهایی نیز مشخص باشد.

در این نشست گزارش سازمان‌های مسئول در خصوص تولید، تأمین و توزیع اقلام اساسی و محصولات کشاورزی مورد نیاز مردم در بازار و همچنین روند تأمین و توزیع میوه شب عید ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار