شهردار تبریز در دیدار با فرماندار جدید:
بودجه مصوب شورای اسلامی شهر تبریز برای سال ۹۸ برای پروژه های عملیاتی و اصلاح زیرساخت ها در نظر گرفته شده و هیچ پروژه ویترینی در دستور کار شهرداری قرار ندارد.
کد خبر: ۷۲۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 13 March 2019

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در حاشیه دیدار با بهروز مهدوی فرماندار جدید تبریز با اعلام مطلب فوق گفت: وضعیت شهر تبریز به لحاظ مختلف بهتر از اغلب شهرها است و به شخصه اعتقاد دارم اوضاع کنونی شهر ما چندان هم بد نیست و این امید را داریم که رفته رفته شرایط بهتر هم شود. بر این اساس بودجه سال ۹۸ یک رقم کاملا منطقی است و فقط پروژه های عملیاتی که به نفع مردم است، در آن گنجانده شده و هیچ پروژه ویترینی در آن نداریم.

وی افزود: ما تا به حال به دنبال اصلاح زیرساخت های شهری بوده ایم و با همکاری اعضای محترم شورا، پروژه ها و امور شهرداری به خوبی اجرا شده است و قصد داریم در سال ۹۸ نیز این روند مثبت را ادامه دهیم.

شهین باهر با بیان اینکه شهرداری و شورا نیازمند همکاری تنگاتنگ با فرمانداری است، گفت: سوابق فرماندار جدید تبریز نشان می دهد که ایشان فردی مسئولیت پذیر و پیگیر هستند و ما امیدواریم که تعامل بین فرمانداری و شورا و شهرداری با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد. متاسفانه بعضی ها به خاطر منافع شخصی خود و غرض ورزی با یک نفر دیگر، همه تلاش خود را برای شکست یک سیستم به کار می گیرند که در این راستا از فرماندار جدید انتظار داریم تا شورا و شهرداری را کمک کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر بر عدم تعدیل نیرو در شهرداری تبریز تاکید دارد، عنوان کرد: طبق تصمیم اعضای شورا، شهرداری برای سال بعد تعدیل نیرو ندارد و حقوق ها نیز کاهش نمی یابد. خروجی این اتفاق می تواند آرامش بیش از پیش فضای شهر را به دنبال داشته باشد.

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی با شورا و شهرداری تبریز، اظهار کرد: همه از شهرداری انتظار دارند که تمام کارهای شهر را انجام بدهد و این در حالی است که در بسیاری از موارد دستگاه های دیگر هم باید پای کار آمده و پاسخگو باشند. وقتی شورا از مسئولان یک دستگاه برای پاسخگویی دعوت می کند، نباید این دستگاه از حضور و پاسخگویی امتناع کند. متاسفانه وجود بعضی از مشکلات در شهر، در نتیجه عدم همکاری دستگاه ها با شهرداری و شورا است که در این راستا همه دستگاه ها باید همدیگر را همراهی کرده و نواقص را پوشش دهیم.

وی افزود: شهرداری همواره کمک حال دیگر دستگاه ها بوده و اکنون ما از فرماندار می خواهیم که این قضیه را مدیریت کرده و هماهنگی بیشتری بین دستگاه ها ایجاد کند.

شهین باهر در پایان گفت: شورای فعلی شهر تبریز را نخبگان حوزه های مختلف شکل داده اند و با این پتاسنیل بالا می توان کارهای خوب زیادی انجام داد و ما امیدواریم با روی کار آمدن فرماندار جدید و همکاری و هماهنگی بیشتر با شورا و شهرداری، دوران شکوفایی تبریز کلید بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :