کد خبر: ۷۲۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 19 March 2019

علی انصاریان بامداد امروز مهمان برنامه فرمول یک بود. او به محض ورود به صحنه تصمیم گرفت از عادل فردوسی پور حمایت کند. او در پاسخ به اولین سوال علی ضیا گفت: «اجازه بدهید همین ابتدا یک چیزی را بگویم. تلویزیون سال ها بر روی افرادی مثل علی ضیا و عادل فردوسی پور سرمایه‌گذاری کرده است. عادل فردوسی پور یک سرمایه ملی است. نباید او را از دست بدهیم. به خاطر کج‌سلیقگی یک مدیر نباید چنین افرادی را کنار بگذاریم.»

علی انصاریان خیلی صریح گفت:«اجازه ندهیم کج سلیقگی یک مدیر، باعث جدایی مردم از تلویزیون بشود. نود با عادل و عادل با نود دیدنیه و سازمان صداوسیما روی همه مجریان و برنامه هایش سرمایه گذاری کرده و نباید اجازه داد به راحتی این سرمایه ها رو از دست داد.»

انصاریان همچنین در واکنش به دخالت ضیا گفت:« بذار حرفمو بزنم، تو گوشی میگن جمعش کن؟!» 

او همچنین در پاسخ به درخواست علی ضیا برای اعلام شماره های اسپانسر برنامه گفت:«اسپانسر برنامه شماست چرا باید من این ستاره مربع ها را بگویم؟، هروقت اسپانسر برنامه من شد، می گویم!
تو همچنین از پخش برنامه جدیدش از شبکه تهران در ایام نوروز با عنوان "منچ" خبر داد.

انصاریان البته ابتدای حضورش در برنامه هم گفت:«من ساعت ۱۰و نیم آمدم و الان ساعت یک شب است که آمدم روی آنتن، این برنامه ریزی ایناس!»

او در ادامه از مسئولین صداوسیما درخواست کرد تا هر چه زودتر عادل فردوسی پور را به تلویزیون برگردانند. انصاریان انتقاداتی هم از حضور مدیران غیرورزشی در ورزش کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار