ولی‌الله زمانی‌نژاد عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب در استان گلستان رخ داد تاکنون 10 هزار و 800 واحد مسکونی بر اثز سیل در استان خسارت دید.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار واحد مسکونی در سیل اخیر گلستان خسارت دید، تصریح کرد: 2 هزار و 800 واحد احداثی و 8 هزار واحد تعمیری که خسارات را به تهران و استانداری گلستان ارائه کردیم تا اعتبارات لازم مربوط به بخش مسکن را پیش‌بینی کنند.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان ابراز کرد: همزمان با ارزیابی میزان خسارات مسکن استان گلستان بر اثر وقوع سیلاب در حال تشکیل پرونده‎های مسکن‌های خسارت‌دیده استان هستیم.

زمانی‌نژاد خاطرنشان کرد: قریب به 50 میلیون تومان تسهیلات در زمینه مسکن‌های احداثی در شهرها پرداخت می‌شود و 12 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض نیز به افرادی که بر اثر سیل مسکن آنها خسارت دیده است، پرداخت می‌شود.

وی افزود: در روستاها برای احداث مسکن مبلغ 40 میلیون تومان تسهیلات و 10 میلیئون تومان وام بلاعوض به سیل‌زدگان تعلق می‌گیرد.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان ابراز کرد: برای تمامی مسکن‌های تعمیراتی در مناطق سیل‌زده استان گلستان مبلغ 15 میلیون تومان تسهیلات و چهار میلیون تومان وام بلاعوض درنظر گرفته شده است.

زمانی‌نژاد افزود: برای تمامی واحدهایی که دچار سیل شدند و خسارت دیدند تا سقف پنج میلیون تومان وام بلاعوض معیشتی درنظر گرفته شده است.