پس از حادثه سیل اخیر درکشور ومتعاقبا مواجهه نامناسب وضعیف دولت با این حادثه طبیعی بزرگ (همچون سفر خارجی وتفریحی استاندار گلستان همزمان با وقوع سیل) که موجب نارضایتی ملت شریف ایران گردید نماینده مردم محترم شبستر در حمایت از نوع مواجهه دولت با این حادثه طبیعی مطلبی را در کانال تلگرامی خود منتشر نموده است.
کد خبر: ۷۳۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 09 April 2019

به گزارش تابناک تبریز؛ پس از حادثه سیل اخیر درکشور ومتعاقبا مواجهه نامناسب وضعیف دولت با این حادثه طبیعی بزرگ (همچون سفر خارجی وتفریحی استاندار گلستان همزمان با وقوع سیل) که موجب نارضایتی ملت شریف ایران گردید نماینده مردم محترم شبستر در حمایت از نوع مواجهه دولت با این حادثه طبیعی مطلبی را در کانال تلگرامی خود منتشر نموده است.

فارغ از مطالب عنوان شده در این نوشته که درجای خود قابل تامل جدی می باشد نکته مهمی در این پست تلگرامی وجود دارد که لازم است حتما مورد توجه قرار گیرد.


خانم معصومه آقاپور در قسمتی از این نوشته ادعا نموده است که حوادث بزرگ طبیعی همچون آتش سوزی جنگل های کالیفرنیا و زلزله ژاپن را از نزدیک مشاهده نموده است ‼️

حال با توجه به این ادعا چند سوال به نظر می اید که جهت تنویر افکار عمومی از ایشان پرسیده میشود؟

الف.با توجه به وقوع آتش سوزی های چندباره در کالیفرنیا، ایشان توضیح دهند در چه تاریخی به آمریکا سفر کرده اند.
آیا سفرشان در دوره نمایندگی مجلس بوده است؟ اگر جواب مثبت است؛توضیح دهند در شرایطی که آمریکا صدور ویزا برای همه شهروندان ایرانی را ممنوع کرده است ، این نماینده محترم چگونه توانسته است به این کشور سفر نماید؟

 ب_ در شرایطی که هیچ سفر رسمی در سال های گذشته از مجلس ایران به آمریکا صورت نگرفته است؛ ایشان باید توضیح دهندکه اگر این سفر کاری بوده است در ایالت کالیفرنیا چه کار مهمی وجود داشته است ؟ ویا چه ماموریت مهمی به ایشان واگذار شده بود ؟
 اگر چنین سفری صورت گرفته است کی وچگونه بوده است و چرا مانند سفرهای خارجی دیگر ایشان اطلاع رسانی نشده ودلیل این پنهان کاری چه بوده است ؟

با توجه به حضور این نماینده در کمسیون اقتصادی چه ضرورتی ایجاب نموده تا چنین سفری به کشور آمریکا داشته باشند آن هم با این هزینه های سنگین وسختگیرهای بسیار زیاد !

درخاتمه باید در یک کلام با صراحت از این نماینده پرسید که ویزای آمریکا را چگونه گرفته است ؟؟

لازم است این نماینده مجلس در رابطه با چرایی وچگونگی سفر خود به آمریکا به ملت ایران توضیح دهد.

خانم نماینده روشنگری کند‼️
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :