تیم شهرداری ماهشهر مقابل شهرداری تبریز به تساوی ۳-۳ رسید .
کد خبر: ۷۳۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ 10 April 2019

در هفته سی ام لیگ آزادگان امروز دیدار های جذاب و مهیجی برگزار شد. دقیقا همان طور که در بالای جدول رقابت بالا برای صعود به لیگ برتر وجود دارد، در انتهای جدول نیز فشردگی زیادی برای فرار از سقوط وجود دارد. این فصل تنها یک تیم سقوط خواهد کرد.

 در یکی از بازی حساس و سرنوشت ساز این هفته، شهرداری تبریز و ماهشهر نیز به مصاف هم رفتند. ماهشهری ها که قعرنشین بودند، با امید زیادی به تبریز رفتند اما تیم میزبان دو گل در ابتدای نیمه دوم زد تا امید شهرداری ماهشهر به ادامه بازی کم شود.

اما آن ها از دقایق۷۰ تا ۸۳ سه گل زدند تا به بازی برگردند. ویسی آرا، نجاری و عسگری سه گل شهرداری ماهشهر را زدند اما این پایان داستان این مسابقه پرماجرا نبود. در دقیقه ۸۹ شهرداری تبریز یک پنالتی گرفت و محمد زینال خیری این پنالتی را گل کرد تا شهرداری ماهشهر ۳ امتیاز حساس را از دست بدهد و به یک امتیاز قناعت کند.

با این یک امتیاز شهرداری ماهشهر به بقا امیدوار شد اما همچنان در قعر جدول جای دارد. شهرداری تبریز نیز بالاتر از اروند کارون در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی به همراه دستیار خود پاتریک و حسن آذرنیا سرپرست تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه دیدار این تیم را از نزدیک نظاره می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :