استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان، اظهار داشت: بیانیه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران، نشانه حقانیت راه ما و اقتدار نظام اسلامی است که به برکت مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران به دست آمده است.
کد خبر: ۷۳۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 11 April 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار صمیمی با جانبازان استانداری و فرمانداری‌های تابعه، گفت: باید همواره به یاد بیاوریم که امنیت و آسایش امروز کشور مدیون زحمات شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان است و همه باید در برابر این عزیزان ادای احترام کنیم.

وی با بیان اینکه اظهار ارادت ما به ایثارگران، قلبی است، افزود: باور داریم که اگر فداکاری شهدا و جانبازان نبود امروز این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران تأکید کرد و گفت: از ایثارگران و جانبازان عزیز هم انتظار داریم که برای حل کاستی‌ها و مشکلات در کنار مسئولان اجرایی باشند و اجازه ندهند که روحیه ایثار و فداکاری در جامعه کمرنگ شود.

وی افزود: مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت به خلق خداست و در این میان رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان در اولویت است.

در این دیدار تعدادی از جانبازان به بیان مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران پرداختند و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری در خصوص مسائل مطرح شده توضیحاتی ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :