سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بازی با سپیدرود را سخت‌ترین تقابل این تیم تا پایان فصل توصیف کرد.
کد خبر: ۷۳۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 11 April 2019

جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و تراکتور‌سازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر, اظهار داشت: امروز صبح جلسه تمرینی داشتیم. یک مشکل کوچک داریم و آن نداشتن سوگیتای آسیب دیده است. همینطور موسوی که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا شده و باید بررسی کنیم. شنیدم که رشت، شهر باران است و می‌دانم محسن فروزان اهل رشت است. همه چیز فوق‌العاده است و بازی فردا اهمیت خاص خودش را برای ما دارد. بازی فردا مهمترین بازی ما تا اینجای کار است و اهمیت زیادی برای ما دارد. همانطور که می‌‌دانید ما از منطقه کوهستانی به کنار دریا آمده‌ایم که اینجا شرایط خودش را دارد و باید در زمینی با چمن مصنوعی بازی کنیم اما به هر حال ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از زمانی که به ایران آمده‌ام در لیگ هیچ بازی آسانی نداشتیم و همه تیم‌ها خوب هستند و این جزئیات هستند که نتیجه را رقم می‌زنند. در حال حاضر 37 گل زده‌ایم و بهترین خط حمله را داریم و 15 گل خورده‌ایم اما آما‌رها نتیجه را رقم نمی‌زنند. تا انتهای فصل 6 بازی داریم و بازی فردا سخت‌ترین بازی ما در این 6 بازی است. تمرینات خوی و ایده‌آلی را انجام داده‌ایم و باید ببینیم در بازی فردا چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

سرمربی تراکتور‌سازی درباره اینکه این تیم فصل قبل در رشت مغلوب سپیدرود شده است, تصریح کرد: بحثی که گفتید می‌تواند برای ما بحث انگیز‌ه‌ای باشد و می‌تواند انگیزه بازیکنان مرا برای این بازی بیشتر کند.

لیکنز راجع به اینکه با توجه به وضعیت تراکتورسازی در بالای جدول و وضعیت سپیدرود در پایین جدول این بازی می‌تواند برای دو تیم بازی مرگ و زندگی باشد، گفت: بازی فردا می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد اما معتقد نیستم که بازی مرگ و زندگی است.

وی راجع به اینکه تراکتورسازی تاکنون قهرمان لیگ برتر نشده است اظهار داشت: من فکر می‌کنم فردا مقابل سپیدرود بازی داریم. من همیشه به آمار اهمیت دادم و به تمرین و تلاش سخت باور دارم اما تاکنون هیچ قولی هم برای قهرمانی نداده‌ام و تنها قول من این است که تیم ما خوب کار کند. زنوزی چند ماه قبل از فصل باشگاه را خریده است و تراکتورسازی باشگاه جدیدی به حساب می‌آید. همه چیز در باشگاه تغییر داشته و باشگاه دارد ساختارش را بهبود می‌بخشد. همه چیز برای ما نتیجه و قهرمانی نیست و هدف این است که باشگاه بهتری داشته باشیم. در تراکتورسازی ملاک ما نتایج نیستند. مسئولیتی که از روز اول در باشگاه داشتیم این بود که به باشگاه ثبات بدهیم تا در آینده یکی از قدرت‌های لیگ ایران باشیم. فقط به ثبات و نگاه به آینده تمرکز می‌‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص اینکه سپیدرود یک باشگاه مردمی و خصوصی است اما حال و روز خوبی ندارد ولی تراکتور‌سازی موفق شده عملکرد خوبی داشته باشد و آیا پول‌های زنوزی باعث نتیجه گرفتن تراکتورسازی شده است, عنوان کرد: بحث فقط پول نیست. بحث این است که وقتی مالک باشگاه را خریداری می‌‌کند, هدفی دارد. ما طرفداران زیادی داریم و باید ببینیم که باشگاه چه هدف و نگاهی به آینده دارد. باید خودمان را نشان بدهیم و بازخورد تمرینات‌مان را در زمین ببینیم که چه کار‌هایی انجام داده‌ایم. خیلی ساده است باید فقط سخت کار کنیم و طبق برنامه‌ریزی‌مان تلاش کنیم.

لیکنز درخصوص اینکه فردا تراکتورسازی می‌تواند مقابل هواداران سپیدرود کار سختی داشته باشد, اشاره کرد: بازی مقابل هواداران پرتعداد سپیدرود برگزار می‌شود و این کار را برای ما سخت می‌کند اما ما برای بازی فردا همان آماده‌سازی مقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را داشته‌ایم و نگاه‌مان به این بازی کاملاً‌حرفه‌ای است. آماده‌سازی ما برای این بازی دقیقاً مانند سایر بازی‌های لیگ است. این بازی یک بازی بیرون از خانه و سخت است اما ما آماده شده‌ایم تا به موفقیت دست پیدا کنیم. همیشه بحث فنی نیست که در بازی تاثیر می‌گذارد و بحث‌های ذهنی و روانی هم در مسابقه دخیل است که ما سعی کرده‌ایم مثل بازی گذشته خودمان را از این جهت نیز آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار