در سفر به استان ایلام؛
استاندار آذربایجان شرقی از روند خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان ایلام توسط موکب‌های حسینی استان که در این استان مستقر شده‌اند بازدید کرد.
کد خبر: ۷۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶ 14 April 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده و روند خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل، وارد استان ایلام شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار ایلام قرار گرفت.

وی سپس از نحوه خدمت‌رسانی موکب‌های حسینی استان که در مناطق سیل‌زده ایلام مستقر شده‌اند بازدید کرد و در جریان روند توزیع کمک‌های مردمی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از چند روستای آسیب‌دیده از سیل بازدید و با اهالی این روستاها درخصوص نحوه امدادرسانی دستگاه‌های مسئول و توزیع کمک‌های مردمی گفت‌وگو کرد.

دکتر پورمحمدی با قدردانی از تلاش‌های استاندار و مسئولان استان ایلام در مدیریت حادثه سیل در این استان، گفت: خوشبختانه این حادثه در استان ایلام به خوبی مدیریت شد و علاقه‌مندیم که از تجارب این استان استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به استقرار موکب‌های حسینی شهر تبریز در مناطق سیل‌زده ایلام، گفت: امکانات موکب‌های خدمت‌رسانی استان برای کمک‌رسانی به مردم این استان بسیج شده است.

فرمانده سپاه عاشورا، شهردار تبریز و جمعی از مسئولان استانی نیز استاندار آذربایجان شرقی را در سفر به استان ایلام همراهی می‌کنند.

استان آذربایجان شرقی از سوی وزارت کشور به عنوان معین استان ایلام در بحث استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده تعیین شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار