خادمین موکب بزرگ شهدای آذربایجان‌شرقی با تلاشی مضاعف مشغول خدمات رسانی و امداد رسانی در مناطق سیل زده استان ایلام هستند.
کد خبر: ۷۳۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 14 April 2019

این موکب با اعلام ستاد مرکزی اربعین و در پی هماهنگی های صورت یافته از سوی استانداری آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز و نهادهای امداد رسان استان در روزهای اخیر جهت امدادرسانی به مناطق سیل زده استان ایلام اعزام شده است.

موکب جنت الحسین(ع) شهرداری تبریز نیز در قالب موکب بزرگ شهدای آذربایجان شرقی در مناطق سیل زده استان ایلام فعالیت می‌کند.

توزیع روزانه ۹ هزار وعده غذایی از عمده فعالیت‌ها و اقدامات این موکب در مناطق سیل‌زده به شمار می‌رود. این موکب که از روز پنج شنبه فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون روزانه 7هزر وعده غذای گرم در بین هموطنان سیل زده توزیع کرده و در روزهای آینده این تعداد به 9هزار می رسد.

بر اساس هماهنگی های انجام یافته تمام خدماتی که در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی توسط موکب های حسینی استان در مناطق مختلف اعم از خدمات درمانی، پزشکی و بهداشتی به زوار امام حسین (ع) ارائه می‌شود، به هموطنان سیل‌زده و آسیب‌زده این استان نیز ارائه خواهد شد.

همچنین خدماتی همچون پذیرایی و چندین خدمات دیگر نیز بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی مرکزی موکب های اربعین حسینی توسط این موکب به هموطنان آسیب دیده ارائه خواهد شد.

گفتی است، موکب بزرگ شهدای آذربایجان‌شرقی تا برقرار شدن شرایط عادی به خدمات رسانی در این مناطق ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :