کد خبر: ۷۳۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 18 April 2019

تیم منچستر سیتی با وجود آنکه برابر تاتنهام در دیدار برگشت به پیروزی رسید اما از صعود به نیمه نهایی بازماند، این درحالی است که لیورپول با پیروزی مقتدرانه برابر پورتو حریف بارسلونا در نیمه نهایی شد.

با صعود تیم‌های فوتبال تاتنهام و لیورپول، پرونده مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بسته شد.

در جریان شب دوم از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی این جام، تاتنهام در یک بازی جذاب در زمین منچسترسیتی ۳ بر ۴ مغلوب شد، اما به خاطر برتری یک بر صفر در بازی رفت، با تساوی مجموع ۴-۴ و به لطف گل زده در خانه حریف برای اولین بار در تاریخش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت.

گل‌های این بازی را سون ۷ و ۱۰ و یورنته ۷۳ برای تاتنهام و استرلینگ ۲ گل (۴ و ۲۱)، برناردو سیلوا ۱۱ و آگوئرو ۵۹ برای من سیتی گل زدند.

از زمان در دست گرفتن هدایت منچسترسیتی، پپ گواردیولا سه سال متوالی مقابل موناکو، لیورپول و این بار تاتنهام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با این رقابت‌ها وداع کرده و بعد از تکرار سه باره این اتفاق روی نیمکت بایرن مونیخ اما در نیمه نهایی، حالا رویای فتح دوباره اروپا برای یک سال دیگر هم برای سرمربی پرافتخار اسپانیایی به تاخیر افتاد.

 

براساس این گزارش، در دیگر بازی، لیورپول قدرتمندانه در زمین پورتو به برتری ۴ بر یک رسید و به پیروزی مجموع ۶ بر یک دست یافت. مانه در دقیقه ۲۶، صلاح در دقیقه ۶۵، فرمینو در دقیقه ۷۷ و فن‌دایک در دقیقه ۸۴ برای لیورپول و میلیتاتو در دقیقه ۶۸ برای پورتو گلزنی کردند. لیورپول با این پیروزی، رقیب بارسلونا در نیمه نهایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار