استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی در کشور، اظهار داشت: هنر آن است که در سخت‌ترین شرایط به صحنه بیاییم و برای حل مشکلات و عبور از دشواری‌ها سینه سپر کنیم.
کد خبر: ۷۳۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 18 April 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در نشست فرمانداران استان، افزود: مسئولان هرچه کارهای بزرگتر و تاثیرگذارتری انجام دهند به همان اندازه انتقاد به عملکرد آنها نیز بیشتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه کسانی که قبول مسئولیت کرده‌اند باید در حد توان و امکانات تلاش کنند و کارهایی انجام دهند که در کارنامه مسئولیت آنها ماندگار باشد.

پورمحمدی، فرمانداران استان را به تعامل، هماهنگی و هم‌فکری با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و گروه‌های مرجع فراخواند و گفت: در عین حال باید نقش و جایگاه فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها حفظ شود.

وی همچنین از فرمانداران استان خواست در تصمیم‌گیری‌ها و اداره امور، عادلانه، بی‌طرفانه و به دور از اغراض سیاسی رفتار کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در این نشست از تلاش‌ها و خدمات دکتر استادرحیمی، مدیرکل سابق سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز قدردانی کرد و گفت: درس بزرگی که چرخش‌ها و تغییر و تحولات مدیریتی برای ما دارد این است که از فرصت‌های کوتاه مسئولیت باید در جهت کسب رضای خدا و خدمت به مردم استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست با تاکید بر تقویت فضای نشاط و امیدواری در جامعه، گفت: با افزایش فشارهای اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران، مسئولان باید با هوشیاری و تدبیر، امیدواری را به مردم منتقل کنند.

علیار راستگو همچنین استفاده از ظرفیت‌های محلی و ایجاد انسجام بین همه نیروهای فعال در شهرستان‌ها را از مهم‌ترین وظایف فرمانداران برشمرد و گفت: انسجام بین گروه‌های سیاسی بویژه در شرایطی که دشمن با اقداماتی نظیر تروریست خواندن سپاه، به دنبال تفرقه‌افکنی است بسیار مهم است.

وی، مدیریت حوادث سیل در برخی نقاط کشور را کم‌نظیر خواند و گفت: با این حال عده‌ای سعی در تخطئه عملکرد دولت دارند که مسئولان باید عملکرد دولت و اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

تعدادی از فرمانداران استان نیز در این نشست دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف حوزه مسئولیت خود بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :