سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باید سعی کنیم خود را برای فصل بعد آماده کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا نتایج بهتری بگیریم.
کد خبر: ۷۴۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 17 May 2019

ژرژ لینکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد، اظهار کرد: اولا باید بگویم متاسفم که نتایج دیگر هم به سود ما نبود و ماشین سازی نتوانست پدیده را ببرد.

وی افزود : روز سختی برابر فولاد داشتیم و هر دو تیم فرصت‌های زیادی را از دست دادند. در پایان نیمه اول که بازی را باختیم، توانستیم با ایجاد تغییراتی در نیمه دوم به بازی برگردیم اما با توجه به اتفاقات بازی قبل در تبریز بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: باید سعی کنیم خود را برای فصل بعد آماده کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا نتایج بهتری بگیریم؛ تمام اتفاقات و بدشانسی‌های ما از بازی سپیدرود آغاز شد و امیدوارم این اتفاقات و بدشانسی دست از سر این تیم بردارند.

وی ادامه داد: هوا امروز خیلی گرم بود و تاثیرگذار بود اما بازیکنان ما شخصیت خود را نشان دادند و عملکرد خود را ارائه دادند. خوشحالم که اشکان دژاگه که به دلیل بیماری تنها در دو روز گذشته با ما تمرین کرده بود عملکرد بسیار خوبی داشت و این نشان از شخصیت بالای او است.

لینکنز بیان کرد: از ابتدا اسمی از قهرمانی نیاوردم و از نظر من نتیجه گرفتن و پیشرفت تیم در هر بازی مهم است؛ از همه بازیکنانم در صورتی که نتیجه بگیریم راضی هستم و ما مجموعه خوبی هستیم و رابطه خوبی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار