معلمان جدید نسبت به عدم اعمال قانون مصوب مجلس برای افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق اعتراض دارند در همین رابطه آموزش‌وپرورش از خطا در صدور احکام و اصلاح آن در این هفته خبر می‌دهد.
کد خبر: ۷۴۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 18 May 2019

عدم افزایش حقوق طبق قانون مصوب مجلس برای معلمان جدیدی که امسال نخستین سال خدمتشان در مدارس است باعث اعتراض تعداد بسیاری از آنها شد.

در همین موضوع، تعدادی از معلمان استخدامی سال 97 با ارسال فیش حقوقی خود، نسبت به عدم افزایش 400 هزار تومانی حقوق معترض بودند.

طبق قانون مصوب مجلس در سال 98 باید به تمام افراد 400 هزار تومان به صورت ثابت اضافه شود اما برای معلمان استخدامی سال 97 فقط 270 هزار تومان اضافه شده است.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش معتقد است که طبق قانون باید به حقوق تمام کارمندان رسمی و پیمانی 400 هزار تومان اضافه شود.

خبرنگار تسنیم در پیگیری از وزارت آموزش‌وپرورش درباره چرایی این اتفاق به این نتیجه رسید که اشتباهی در صدور احکام انجام و سیستم اشتباه محاسبه کرده است که این شامل حال تعداد زیادی از افراد جدید‌الاستخدام می‌شود اما این هفته احکام آنها اصلاح خواهد شد و حداقل 440 هزار تومان باید افزایش حقوق داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار