سخنگوی شورای شهر تبریز:
سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه عملکرد ایرج شهین باهر در شهرداری تبریز مثبت و قابل قدردانی است، گفت: «شهین باهر» انسانی متخصص و پاکدست است و اگر به روز انتخاب شهردار بازگردیم حتما به او رای می دهم.
کد خبر: ۷۴۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 18 May 2019

کریم صادق زاده گفت: عملکرد ایرج شهین باهر در این دوره از شهرداری تبریز مطلوب و مثبت بوده است و او تلاش کرده تا هزینه های زائد را حذف کند و نظارت ها و کنترل ها را افزایش داده تا جایی که اکنون شاهد به صفر رسیدن فساد در شهرداری تبریز هستیم.

او ادامه داد: بنده آن زمانی که جلسات انتخاب شهردار برگزار می شد شناخت کافی از ایرج شهین باهر نداشتم ولی در این مدت با عملکرد مثبتش که او از خود نشان داده و شناختی که پیدا کرده ام، اگر به روز انتخاب شهردار بازگردیم حتما به ایرج شهین باهر رای می دهم.

صادق زاده افزود: شهردار تبریز فرزند این شهر است و تجربه کافی ولازم در مدیریت شهری و مهمتر از آن نیز تحصیلات مرتبط با حوزه شهری دارد و برای همین بهترین گزینه برای تصدی شهرداری تبریز است.

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: عملکرد عمرانی شهرداری تبریز نیز طی سال گذشته مثبت بود تا جایی که بودجه عمرانی شهرداری در سال ۹۶ از ۲۴ درصد به ۴۰ درصد در سال ۹۷ رسید و تلاش می کنیم امسال نیز این رقم به ۵۰ درصد برسد به طوری که هزینه جاری از ۶۰ درصد در سال ۹۷ به ۵۰ درصد در سال ۹۸ کاهش یافته و در مقابل بودجه عمرانی به ۵۰ درصد افزایش یابد.

صادق زاده ادامه داد: با توجه به بحران مالی در کشور و به تبع آن در استان و شهر تبریز و کاهش قابل توجه ساخت و سازها ولی شاهد عملکرد فوق العاده شهرداری تبریز در این تنگنای مالی بودیم که شهردار توانست هزینه های جاری و عمرانی را به خوبی پوشش دهد و حق و حقوق ۱۳ هزار شاغل در بدنه شهرداری تبریز را پرداخت کند.

او با اشاره به خدمات شهرداری تبریز در مناطق کم برخوردار، گفت: یکی دیگر از مواردی که در کارنامه ایرج شهین باهر به چشم می آید توجه ویژه او به مناطق کم برخوردار است، به طوری که پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در مناطق حاشیه نشین شهر اجرا شده و در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار