ماشین‌سازی تبریز امروز دو مشتری دست به نقد را برای امتیاز لیگ برتری در دفتر باشگاه پای میز مذاکره نشاند.
کد خبر: ۷۴۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 19 May 2019

به گزارش تابناک تبریز، امروز صبح دفتر باشگاه ماشین‌سازی میزبان دو سرمایه‌دار بود که نامه رسمی شرکت‌های خود را برای خرید امتیاز باشگاه ماشین‌سازی تبریز را تسلیم مسؤولان این باشگاه تبریزی کردند؛ یکی از این شرکت‌ها مربوط به استان آذربایجان شرقی بوده که مالکیت آن دراختیار یک تبریزی است و خریدار دوم نیز یکی از شرکت ‌های تهرانی بوده که پیشنهادات مالی و تجاری خود را ارائه کردند.

 منابع آگاه خبر می‌دهند که مسؤولان ارشد این باشگاه با محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه ماشین‌سازی ارتباط تلفنی برقرار کرده و تعیین تکلیف خواستند که ظاهرا مالک این باشگاه اعلام کرده امتیاز این تیم به هیچ عنوان از استان خارج نخواهد شد و استان‌های همجوار نیز استثناء نخواهد بود و تنها خریداران تبریزی پای میز مذاکره خواهند رفت.

 شنیده می‌شود تغییرات زیادی در چارت سازمانی دو باشگاه تبریزی ایجاد خواهد شد که در این برهه در مورد موضوع واگذاری باشگاه ماشین‌سازی نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

 پیش از این از مشتریان اردبیلی و مازندرانی برای ماشین‌سازی اخباری منتشر شده بود که زنوزی با اعلام اینکه سهمیه از تبریز خارج نخواهد شد، دست رد به سینه این مشتریان خارج از استانی زده و مشتری جدید تهرانی نیز ظاهرا تیم را برای برگزاری بازی‌ها در تبریز خواستار شده است.ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار