فارس،فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از دستگیری و متلاشی شدن دو باند سرقت از منازل و اماکن خصوصی با 27 فقره سرقت و دستگیری پنج نفر سارق در سطح شهرستان تبریز خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ 20 May 2019

حسین عبدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت طلا، جواهر و وجه نقد از منازل در سطح شهرستان تبریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

ارشدترین مقام انتظامی استان عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق یا سارقان از طریق علمک گاز و یا توپی زنی قفل درهای خانه‌ها و آپارتمان‌های خالی از سکنه اقدام به سرقت اموال گران قیمت از منازل و اماکن می کردند.

وی در ادامه افزود: با افزایش گشت های نامحسوس و محسوس و انجام یک سری اقدامات فنی ، تخصصی با تلاش بی وقفه ی شبانه روزی،در حین سرقت یک نفر سارق دستگیر و به مقر پلیس دلالت شد.

عبدی تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد پنج نفر مرد و یک نفر خانم با تشکیل دو باند سرقت اقدام به سرقت اموال گران قیمت از قبیل لوازم خانگی، فرش دستبافت، طلا، جواهرات، سکه و پول نقد از منازل می کردند .

وی اظهار داشت : در این راستا تعداد ۱۰نفر مالخر شناسایی و اموال مسروقه نیز کشف و پس از احراز هویت به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش 17 میلیارد ریال می باشد، به شهروندان توصیه کرد، ایجاد قرارگاه مبارزه با سرقت در استان در راستای پیشگیری از سرقت بوده که در این زمینه همکاری مردم و عموم شهروندان در عمل به توصیه ها و و هشدارها پلیس در پیشگیری از سرقت مورد انتظار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار