مدیر کل کمیته امداد استان تاکید کرد؛
مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در جمع مسئولین شرکت کننده در طرح مفتاح الجنه گفت: حمایت از ایتام خیر ماندگار است.
کد خبر: ۷۴۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 22 May 2019

 به گزارش تابناک تبریز، مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در جمع مسئولین شرکت کننده در طرح مفتاح الجنه گفت: این طرح پیوند میان مسئولین و طبقه محروم جامعه است.

وی ادامه داد: مددجویان تنها نیاز مادی ندارند و نیاز عاطفی آنها مقدم بر هر نیازی است و انتظار محبت از سوی مسئولین نسبت به آنها وجود دارد.

کلامی با بیان اینکه مبارزه با فقر محدود به کمیته امداد نیست، افزود: باید ستاد هماهنگی مبارزه با فقر در استان تشکیل شود چرا که پدیده مبارزه با فقر به همه نهادها و آحاد مردم مربوط می شود.

وی تاکید کرد: تمام عناصر و اجزای مدیریت استان می توانند در کنترل و یا دامن زدن به فقر نقش داشته باشند بنابراین باید هماهنگی لازم بین مدیریت های استان در خصوص مقابله با فقر صورت گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان در تشریح سیاست های امداد استان در سالجاری گفت: امسال توجه ویژه ای به مسکن ایتام خواهیم داشت و در نظر داریم ۱۰۰۰ مسکن برای ایتام احداث یا خریداری کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته برای تمام ایتام حامی جذب کردیم اما امسال بدلیل نوسانات اقتصادی و جذب ۱۵۰۰۰ خانوار جدید، هم اکنون ۵۰۰۰ کودک یتیم بدون حامی داریم که در انتظار حمایت مردم خیر استان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان ضمن تاکید بر سیاست های جذب حامی برای ایتام گفت: حمایت از ایتام خیر ماندگار است.

شایان ذکر است در طرح مفتاح الجنه مسئولین دستگاه های مختلف استان بطور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گیرند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار