سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش از مسئولیت خود استعفا داده اما خبرها حاکیست که رئیس‌جمهور با استعفای وی موافقت نکرده و او به احتمال زیاد به کار خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۷۵۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 06 June 2019

یک منبع آگاه در هیئت دولت در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ از استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد. وی گفت: این استعفا در جلسه اخیر هیئت دولت به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور تقدیم شده است.

این منبع آگاه درباره علت استعفای بطحایی نیز عنوان کرد: علت این استعفا دلایل شخصی بوده است و مشخص نیست که رئیس‌جمهور با استعفای وی موافقت می‌کنند یا خیر.

بر اساس این گزارش، اخبار تکمیلی حاکی از آن است که رئیس‌جمهور به احتمال بسیار زیاد با استعفای وی موافقت نکرده و بطحائی در آموزش و پرورش خواهد ماند.

بطحایی از صبح امروز در وزارت آموزش و پرورش حضور دارد

فارس نوشت: پس از انتشار خبر استعفای «سید محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش، پیگیری‌ها برای بررسی صحت و سقم این موضوع از سوی خبرنگاران آغاز شد.

«امیرعلی نعمت‌اللهی» قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش به گفته خودش، از صبح امروز در جلسه‌ای حضور یافته که امکان پاسخگویی به خبرنگاران را نداشته و عنوان کرده است که وزیر آموزش و پرورش از صبح، در محل کار خود حضور داشته و جلسات کاری در حال برگزاری بوده است اما هنوز نمی‌تواند اطلاعاتی درباره صحت و سقم این موضوع ارائه دهد.

تا این لحظه، یا مسؤولان و مدیران آموزش و پرورش پاسخ تلفن خود را نداده‌اند و یا اگر پاسخ داده‌اند، در جریان این موضوع نبوده‌اند.

حضور وزیر آموزش و پرورش در وزارتخانه و برگزاری جلسات، در شرایطی است که امروز دومین روز عید فطر و تعطیل رسمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار