مدیرعامل تراکتور از انتخاب سرمربی این تیم طی دو سه روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 09 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، غلامرضا صادقیان اظهار کرد: به منظور انتخاب سرمربی تیم در ترکیه به سر می‌برم و بر اساس نظر کمیته فنی باشگاه مذاکرات با گزینه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مربی تیم اهل کشور پرتغال است؟ بیان کرد: نمی‌توان این موضوع را گفت؛ چرا که گزینه‌های مختلفی داریم.

صادقیان در خصوص وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه نیز گفت: این دو بازیکن هیچ مشکلی ندارند و دریافتی این بازیکنان موضوع داخلی بوده و نمی‌توان رسانه‌ای کرد.

وی با اشاره به جذب مظاهری، خانزاده، مهری و تیکدری، گفت: به دنبال جوان‌گرایی و رسیدن به اهداف مالک باشگاه در سال آینده هستیم.

صادقیان در پاسخ به این سوال که به عنوان مدیرعامل باشگاه تا چه حدی قدرت و نفوذ دارد؟، افزود: آقای زنوزی به عنوان مالک باشگاه، ۱۸ سال است که به بنده اعتماد دارد و این مسئولیت سنگین را به من سپرده که بنده نیز به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در باشگاه هستم.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان فعلی تراکتور نیز گفت: فعلا تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت تا مربی جدید در خصوص آنان اعلام نظر کند.

مدیرعامل باشگاه در پاسخ به این سوال که بازیکنان جدید با نظر چه کسانی جذب شدند؟ اظهار کرد: کمیته فنی باشگاه بازیکنان شاخص لیگ برتر را از نظر سنی و تاکتیکی زیر نظر گرفته و بر این اساس جذب می‌شوند و هیچ مربی نیست که با نفرات جذب شده مخالفت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :