استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت و تحریم‌های همه‌جانبه دشمنان علیه کشورمان، گفت: در این شرایط از خیران عزیز انتظار داریم که برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف، یاری‌گر دولت باشند.
کد خبر: ۷۵۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 09 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح یک مجتمع فرهنگی خیرساز در شهرستان شبستر، با قدردانی از مشارکت خیران در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: خیران همواره در رفع نیازهای مردم پیش‌قدم بوده‌اند و در این شرایط حساس نیز انتظار داریم که بیش از پیش در کنار دولت برای رفع مشکلات مختلف مردم تلاش کنند.

وی، سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال و گذران اوقات فراغت جوانان را بسیار ضروری دانست و بر لزوم افزایش مشارکت خیران در این دو حوزه تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان شبستر، این شهرستان را به نگین استان تشبیه کرد و گفت: شهرستان شبستر انسان‌هایی بسیار توانمند و خیّر را در دامان خود پرورش داده است که نه تنها در این منطقه بلکه در کشور، منشأ اثر هستند.

وی، آمادگی ذهنی برای حرکت در مسیر توسعه و عزم عمومی برای تحول را دو پیش‌شرط اساسی برای توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: عامل انسانی و فرهنگ و دانش نیز از جمله عوامل بسیار مهم و دخیل در فرآیند دست‌یابی به توسعه هستند که آثار این عوامل در توسعه مطلوب کشورهای پیشرفته، نمایان است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان شبستر بهره‌مند از این عوامل است و مدیریت استان نیز آمادگی دارد تا در حد اختیارات و امکانات استانی، مشکلات این شهرستان را حل کند.

گفتنی است مجتمع فرهنگی دیزج‌خلیل در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و زیربنای 1800 مترمربع با مشارکت اهالی و خیر بزرگوار حاج اسماعیل آغازی با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال احداث شده است.

بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و کلنگ‌زنی پروژه زمین فوتبال و پیست دوومیدانی ورزشگاه 2000 نفری، از دیگر برنامه‌های دکتر پورمحمدی در سفر به شهرستان شبستر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار