کد خبر: ۷۵۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 11 June 2019

خبرهای رسیده از بازار خودرو نشان می دهد روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو تداوم دارد به طوری که خودروی ۲۰۶ تیپ دو که روز گذشته در سقف قیمتی ۹۰ میلیون تومانی قرار داشت، امروز به قیمت ۸۵ میلیون تومان معامله شد.رییس اتحادیه نمایشگاه داران پیش بینی کرده است قیمت این خودرو ۳ میلیون تومان دیگر در روزهای آتی کاهش خواهد یافت.

وی گفته است قیمت این خودرو در روزهای پیش رو تا ۸۲ میلیون تومان کاهش خواهد یافت.

 

بر این اساس امروز در بازار قیمت ساندرو اسنپ نیز با کاهشی ۲۵ میلیونی به ۱۹۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک در سقف قیمتی ۱۶۸ میلیون تومان خریداری چندانی نداشت و پژو ۴۰۵ نیز در محدوده قیمتی ۷۸ میلیون تومان بی‌مشتری ماند. این دو خودرو به ترتیب کاهش قیمتی ۱۱ میلیون تومانی و ۵ میلیون تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد. قیمت سمند ال‌ایکس نیز از ۸۶ میلیون به ۸۳ میلیون تومان رسید.

کاهش قیمت H۳۰ نیز چشمگیر بود. بهای این خودرو از ۱۵۰ میلیون تومان به ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است. گفته می شود تخلیه حباب خودرو می تواند قیمت ها را در محدوده قیمتی بهمن ماه سال گذشته قرار دهد. موتمنی البته در این خصوص گفته است که برخی کارخانه‌ها خودشان نسبت به افزایش قیمت در این دوره زمانی اقدام کردند که همین امر خود مانعی بر کاهش قیمت این خودروها و خودروهایی است که در کلاس‌های مشابه با آنهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار