استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر حمایت مدیریت استان از خیران در حوزه‌های مختلف، گفت: از هیچ تلاشی برای توسعه مشارکت‌های مردمی و خیران عزیز دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۷۵۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 12 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آئین کلنگ‌زنی دو مدرسه خیرساز در شهرستان شبستر، با اشاره به تغییر رویکرد در امور خیرخواهانه در استان، افزود: مدیریت ارشد استان همواره در کنار خیران و حامی آنان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و گردشگری، اظهار داشت: نقش آذربایجان در دفاع از حریم کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و باید روز به روز بر افتخارات ارزشمند آن افزوده شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی آذربایجان و تبریز، خاطرنشان کرد: جایگاه رفیع تبریز در تاریخ موجب شد که مغول‌ها در تهاجم خود به این شهر، به جای آتش زدن کتابخانه‌ها، دانشگاه ربع رشیدی و شنب‌غازان را احداث کنند.

پورمحمدی گفت: آذربایجان در تمام مقاطع حساس، به وظایف خود عمل کرده و از این پس نیز با بهره‌گیری از تجربیات درخشان گذشته خود به سمت اهداف و آرمان‌های ارزشمند حرکت خواهد کرد.

وی، پیشرفت هر جامعه ای را مدیون توجه به علم و دانش دانست و بر ضرورت انتقال تجربیات موفق نسل‌های گذشته به نسل حاضر تأکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان شبستر دو باب مدرسه خیرساز را در روستای بنیس و شهر شبستر کلنگ‌زنی کرد.

مدرسه درخشانی بنیس در دو طبقه و در مساحتی بالغ بر 800 مترمربع توسط نوه مرحوم حاج مصیب درخشانی بنیس و مدرسه خیرساز شبستر توسط برهان‌الدین، از خیران این شهر در دو دو طبقه با زیربنای یک هزار مترمربع احداث خواهد شد.

روستای بنیس از روستاهای نمونه کشوری بوده و نرخ بیکاری در این روستا، صفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار