شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: تمام دستگاه های خدمات رسان به دلیل عضویت در کارگروه امور زیربنایی استان از اجرای پروژه احداث شهرک مبل و خودرو اطلاع داشتند.
کد خبر: ۷۵۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 13 June 2019

ایرج شهین باهر در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شهرک مبل و خودرو که با حضور رئیس کل دادگستری استان و دادستان شهرستان تبریز در محل شهرک مبل و خودرو برگزار شد با بیان اینکه شهرداری به تمام تعهدات خود که در قرارداد ذکر شده عمل خواهد کرد، اظهار داشت: تمام دستگاه های خدماتی استان در کارگروه امور زیربنایی استان عضویت دارند و در زمان طرح موضوع ساخت شهرک با آن موافقت کرده اند.

شهردار تبریز افزود: نماینده تمام دستگاه ها در این کمیته حضور دارند و وقتی مصوبات را امضا می کنند یعنی امکان اجرای پروژه وجود دارد، اگر اداره برق مشکل انتقال برق به این محل را داشت باید همانجا اعلام می کرد.

او با انتقاد از طرح موضوع هزینه کرد شهرداری یا سرمایه گذار برای انتقال برق از محل شبکه توزیع تا ورودی شهرک گفت: قرار نیست تمام هزینه ها بر عهده مردم باشد، دستگاه های خدمات رسان در این موارد باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

شهردار تبریز ادامه داد: منطقی نیست هزینه انتقال برق را ما پرداخت کنیم و اداره برق از شهروندان هزینه مصرف برق را بگیرد.

ایرج شهین باهر گفت: تخلفاتی که در این پروژه انجام شده مسائل جزئی است که عمدتا در حد کار کردن با دستور شفاهی بوده که می شود آنها را حل کرد اما اصلی ترین موضوع اختلاف دو شریک پروژه است که دیگر مشکلات را تشدید کرده است.

او در پایان تاکید کرد: حل مشکلات این مجموعه آرزوی قلبی ماست و بر اساس متن قرارداد در سریع ترین زمان ممکن به تعهدات خودمان عمل می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار