وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
وزیر راه و شهرسازی گفت: چندین قطعه از آزادراه تبریز- ارومیه تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۵۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 13 June 2019

 به گزارش تابناک تبریز، محمد اسلامی در حاشیه بازدید خود از بزرگراه تبریز- سهند و آغاز عملیات اجرایی قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه گفت: برای تحرک بخشی به توسعه در کشور باید به سمت مردمی تر کردن اقتصاد، حرکت کنیم که این امر جز با توجه به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، میسر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از توان بخش خصوصی در تکمیل شبکه بزرگراهی کشور، یکی از مهم ترین اولویت های ماست ادامه داد: هم به لحاظ نیاز مبرم کشور به تکمیل شبکه بزرگراه ها و هم به لحاظ اجازه قوانین موجود برای استفاده از توان بخش خصوصی در این زمینه، وزارت راه و شهرسازی از این پس نیز توجه ویژه‌ای به استفاده از توان بخش خصوصی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از بزرگراه تبریز- ارومیه علاوه بر تکمیل یکی از کریدورهای ترانزیتی شمالغرب کشور در آینده، در کاهش بار ترافیک از تبریز، تصادفات رانندگی و آلودگی هوا کلانشهر تبریز نیز نقش بسیار موثری خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی نهایت تلاش خود را برای بهره برداری از قطعات متعدد آزادراه تبریز-ارومیه را تا پایان دولت دوازدهم به کار می گیرد.

گفتنی است وی پیش از این مراسم نیز ازچندین آزادراه و بزرگراه استان نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار