اظهار نظری که دردسر ساز شد؛
باشگاه تراکتورسازی ضمن نارضایتی شدید از صحبت های کاظم اولیایی، اعلام کرد که اظهارات کذب وی را از طریق مراجع حقوقی پیگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۷۵۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ 13 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، در بیانیه بخش حقوقی باشگاه تراکتورسازی درباره اظهارات کاظم اولیایی در مورد پرداخت مبالغ خارج از عرف به فوتبالیست ها برای انتقال به این باشگاه، چنین آمده است:

 جناب آقای اولیایی، به عنوان یکی از مدیران سابق فوتبال در ایران، اقدام به صحبت هایی کاملا بی پایه و اساس نسبت به باشگاه تراکتورسازی کرده اند که حرف های ایشان در کلیه موارد اشتباه و بی اساس است. ایشان در مورد انتقال رشید مظاهری، دروازه بان شایسته ایران به باشگاه تراکتورسازی هم درباره رقم مورد توافق، هم درباره محل عقد قرارداد و هم در مورد شرایط انعقاد قرارداد دچار اشتباه و البته دروغگویی شده اند که باشگاه تراکتورسازی این حق را برای خود قائل است تا صحبت های ایشان را از نظر قضایی پیگیری بنماید.

 

در بیانیه بخش حقوقی باشگاه تراکتور چنین آمده است: ایشان که خود را دلسوز فوتبال نشان می دهند، بهتر است به جای پرداختن به امور باشگاهی مثل تراکتورسازی که در بخش خصوصی فعالیت می کند، درباره ریخت و پاش ها و مخارج تیم های دولتی و به خصوص باشگاه های وابسته به وزارت ورزش صحبت کنند.

 

آقای اولیایی همچنین باید توضیح بدهند چطور در زمانی که تیم های دولتی مشغول هزینه های سرسام آور هستند، هیچ واکنشی نسبت به این مخارج نشان نمی دهند اما اینچنین درباره حضور پرقدرت تراکتورسازی در نقل و انتقالات شایعه پردازی می کنند.

 

تراکتورسازی یک باشگاه خصوصی است که با هزینه شخصی اداره می شود و با توجه به سازوکار خصوصی این باشگاه، ایشان مطمئن باشند کاری انجام نخواهد شد که منجر به ضرر و زیان مالی بشود، چرا که باشگاه تراکتورسازی از مواهب مالی تیم های دولتی و وابسته به وزارت ورزش ایران برخوردار نیست.

 

در عین حال باشگاه تراکتورسازی ضمن تکذیب مجدد حرف های ایشان اعلام می دارد بدون توجه به حاشیه ها و شیطنت هایی از این دست، در حال ساختن تیمی آبرومند و قدرتمند برای فصل آینده فوتبال است و این صحبت ها خللی در اراده مدیران این باشگاه برای پیشرفت وارد نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار